DuoPenotti schreef:Kabayo schreef:Waar staat dat? Zolang er niks getekend is óf mondeling afgesproken is heb je toch geen poot om op te staan wettelijk? Ben benieuwd naar een bron
Verder wat reageren we hier allemaal kattig en onvolwassen. Niemand was erbij en niemand weet wat zoal TS als meneer heeft gezegd of gedaan.
Misschien dat iemand een plekje voor je weet voor de Shet. Je kan misschien nog een bevalstal benaderen. Maar een plekje bij een boer lijkt mij misschien het beste die misschien toevallig toch al een shetje heeft lopen
jawel,
Als je per maand betaald heb je automatisch ook een maand opzeg termijn. Ook zonder contract.
Maar ik vermoed dat ze nog net geen feestje gaan vieren daar op stal als ze zegt morgen te vertrekken.
Dus ik denk niet dat ze zich daar aan gaan houden aan die opzegtermijn.
Maar voordat ts denkt dan wil ik geld terug van de resterende dagen, vergeet dat ook maar.
Ja had het al gevonden. Mag je dan ook niet gewoon weggaan en die maand betalen (dus dan sta je er niet meer maar heb je wel die maand opzegtermijn ‘afbetaald’). Of moet je perse blijven?
Ciocolatto zie mijn edit