Team_Sublime schreef:@wintu
ik snap heel goed dat je er zo af van kan zijn. Maar dat is niet waarom ik vraag, k vraag geen oplossingen, ik heb de topic geopend om hier over te sparren en kijken waar elkaars gedachte liggen
dit voorbeeld is een goeie omdat het actueel is. Stalhouders reageren onder het anonieme bericht nu dingen als waarom moet het anoniem, ik vind het wantrouwend etc etc. dit is waar voorgewaarschuwd is etc.
nee ik ben het er niet mee eens dat ze zo reageren maar het is nu actueel waarom ik het als voorbeeld gebruikt. omdat ik wel denk dat op deze manier de anonieme plaatsingen dus wellicht onterecht mensen beschuldigd.
zoals ik al eerder zei hebben jullie mijn mening al wat bijgeschaald. ik kom daarom ook hier om te sparren dan mee te gaan met andere stalhouders die dus zo heftig zijn op anoniem ( en eigenlijk dus erger dan dat ik dan ben / was
dat er oplossingen hiervoor zijn, ben ik mij bewust van.maar neemt niet weg dat ik wel meer wil leren en kunnen sparren met mensen hierover.
Dus als ik het goed begrijp is er een besloten groep met pensionhouders waar ook klanten in besproken worden. Een van de pensionhouders heeft een nare ervaring met een klant. Een anoniem zoekertje op facebook doet vermoeden dat het om deze klant gaat. Ik neem aan de de gedupeerde pensionhouder de naam weet van de klant en hiervoor de rest heeft gewaarschuwd.
Lijkt mij toch simpel, lijkt deze klant je wat, dan reageer je en als het die persoon blijkt te zijn dan taai je af. Blijkt het degene niet te zijn, dan heb je toch eerst een kennismaking.
Iemand vooraf al veroordelen op een anoniem zoekertje en dan gelijk maar van het slechtste uitgaan en daarom links laten liggen, tja, dat is een beetje op de zaken vooruit lopen. Wat voor buil kan je je er nu verder aan vallen. Ik neem aan dat voor je iemand op stal neemt, dat er eerst face-to-face met elkaar gesproken wordt en dat alle namen dan verder bekend zijn.