Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Popstra schreef:Ik schop dit topic nog even omhoog, mijn 2 jarige reining gefokte quarter ruin eet momenteel het dubbele van wat de oudere reiners eten in zowel ruw als krachtvoer.
Popstra schreef:Je geeft nog steeds te weinig en water worden ze ook niet breder van!
Gewoon per dag een paar volle scheppen brok of musli rijk aan eiwitten voeren. die onzin van 1/4 slobber en bekertje balancer weg laten! Olie is ook niet nodig als je maar fatsoenlijk voer geeft.
Je moet in kilos voeren, niet in maatjes.
Popstra schreef:Toevalig werd deze vraag ook gesteld op een Amerikaans forum, wat men hun te schrale jaarling reiner moest voeren.
Alfalva..alfalva en alfalva werd er geantwoord. Veel
eiwitrijk hooi dus!
Art_Ificious schreef:Popstra schreef:Toevalig werd deze vraag ook gesteld op een Amerikaans forum, wat men hun te schrale jaarling reiner moest voeren.
Alfalva..alfalva en alfalva werd er geantwoord. Veel
eiwitrijk hooi dus!
Hey,
Als ik alfalfa zoek krijg ik alleen luzerne producten te zien. Dat is toch anders dan eiwitrijk hooi?
Kabayo schreef:Dat iedereen zo'n ervaring heeft met magere jonge paarden. Hier is er nog nooit een mager geweest. En ze krijgen nauwelijks brok. Alleen savonds een schep basisbrok
Ik denk toch echt dat er in het ruwvoer wat mis gaat. Al helemaal omdat ze dit onbeperkt krijgt
Heb je een foto van haar momenteel?
Popstra schreef:Je geeft nog steeds te weinig en water worden ze ook niet breder van!
Gewoon per dag een paar volle scheppen brok of musli rijk aan eiwitten voeren. die onzin van 1/4 slobber en bekertje balancer weg laten! Olie is ook niet nodig als je maar fatsoenlijk voer geeft.
Je moet in kilos voeren, niet in maatjes.
Art_Ificious schreef:Waarom is het een probleem dat ze herkenbaar zou zijn?
Is er een reden dat ze niet herkend mag worden?