Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayasha schreef:Ja absoluut doen! Zolang ze hier het goed op doet blijven door gaan. Don’t fix it if it ain’t broken.
Maar ik merk dat de wholegain niet vaak genoemd wordt en bv linamix vaak wel, (of lijnzaadolie) en zou je iets in die aard willen ooit dan doe ik liever wholegain dan linamix. Beetje warm water op en het wordt een mooie slobber.
Wellicht ook dat ooit iemand je topic terug vindt en iets heeft aan dit bericht.
Slmt9 schreef:Ayasha schreef:Ja absoluut doen! Zolang ze hier het goed op doet blijven door gaan. Don’t fix it if it ain’t broken.
Maar ik merk dat de wholegain niet vaak genoemd wordt en bv linamix vaak wel, (of lijnzaadolie) en zou je iets in die aard willen ooit dan doe ik liever wholegain dan linamix. Beetje warm water op en het wordt een mooie slobber.
Wellicht ook dat ooit iemand je topic terug vindt en iets heeft aan dit bericht.
Dank voor je tip! Ik kende de wholegain nog niet, maar vindt het ook een geschikt voer voor mijn paard lijken qua ingredienten en samenstelling. Jammer wel dat hij het dubbele kost tov de linamix, maakt dat ik dan toch eerder daarvoor zou kiezen.
Maris schreef:Er is een heel groot topic over voer voor oudere paarden he ?!!