Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Maar het is een beetje een dubbel gevoel. Zolang hij nergens te koop staat is het goed
.

Sprite schreef:Kijk maar eens naar de echte profs, zien jullie op goede websites letters door de fotoos? Nee.... en dit is ook allemaal copyright beschermd materiaal.
Het is gewoon zonde van de afbeelding om er letters door te zetten.
Je kunt het eventueel gewoon klein onderaan in een hoekje zetten.
Don_Marcello"]
[quote="Amethyst schreef:Nog even ter herhaling:
Iemand nog een idee van wie deze paarden zijn?

Citaat:Dat ligt natuurlijk aan het gebruik.
Arnd Bronkhorst wil toch wel prof noemen.
, wat ik me ook wel kan voorstellen als fotograaf zijnde.
). als voorbeeld http://www.alanandsandycarey.com/ echt supermooie foto's, maar geen teksten erdoor ofzo.
.Zeggen ze mij hè.Hij Maakt dus zelf een diavoorstelling aan waarom alleen bokt is mij een raadsel .Nu lees ik altijd wel veel topics maar we zoeken ook een camping voor van de zomer op die side kwam hij niet.Maar mijn comp. deed op een gegeven moment niks niet meer.Aan mijn vriendin had ik al gevraagd hoe het zat met dat mailtje maar zij kreeg net als katleentje alleen maar een plaatje.En ik had dus de superblonde actie gedaan om norton er af te gooien.Hij ging zo traag
.Ik heb dus moeten beloven dat niet meeer te doen
Toen ik net opstarte stond hij dus vol met attachments ik heb ze dus maar braafjes gedeleted en gelijk weggegooid.
.Dus nogmaals sorry voor het paniek zaaien het was echt niet mijn bedoeling hoor.
.