Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lisetje schreef:Citaat:Het enige wat zou kunnen helpen, maar dan moet heel bokt wel meewerken, is de topics compleet negeren en niets posten als het zo een belachelijk onderwerp is of de TS is betrapt op leugens. Dan zakken de topics gewoon naar beneden en is het niet intressant als niemand komt zagen over weer een pennymeid bij.
Vink een goed idee![]()
gijsenkim schreef:Ik ga met bokkers om zoals ik met de paarden omga......... ik denk daar niet over na. Ik krijg ook best een hoop kritiek over me heen, geloof me!
En om het goed te maken zeg ik dan maar. Paarden denken ook niet na, die reageren instinktief
Waterkippie"]
[quote="Fellor schreef:maar lucht af en toe w4el op er even over te kunnen klagen.
Waterkippie"]
[quote="Fellor schreef:maar lucht af en toe w4el op er even over te kunnen klagen.
Citaat:verrot
verrek
verteer
donder op en flikker neer
krijg de koude kippenkoorts
pokken,mazelen,enzovoorts
wantr jij bent een rotwijf
dat is dan waar ik bij blijf
en ik hoop dat je rot pony crepeert !
STERF
Biancaaaaa schreef:zal ik eens een e-mailtje quoten die ik van een pennymeisje kreeg:, zit ook hier op bokt!Citaat:verrot
verrek
verteer
donder op en flikker neer
krijg de koude kippenkoorts
pokken,mazelen,enzovoorts
wantr jij bent een rotwijf
dat is dan waar ik bij blijf
en ik hoop dat je rot pony crepeert !
STERF
Nou sorry hoor maar dat noem ik geen leuke pennyverhaaltjes meer.....of jullie wel soms?
tobilover schreef:eerst lezen en is het iets vaags niet reageren.....maar idd je word er strontziek van!
Biancaaaaa schreef:ik had der verwijderd van msn.......omdat ik der daar al niet kon uitstaan.......ik kreeg al der 20 paarden voorgesteld en wat ze allemaal wel niet met ze reed......me computer liep vast door al die berichten die ze stuurden dus wilde ik der blokken en verwijderen, nogal logischlijkt mij. En dan krijg ik zo'n mailtje
xKatleentjex"]
[quote="Lisetje schreef:Citaat:Het enige wat zou kunnen helpen, maar dan moet heel bokt wel meewerken, is de topics compleet negeren en niets posten als het zo een belachelijk onderwerp is of de TS is betrapt op leugens. Dan zakken de topics gewoon naar beneden en is het niet intressant als niemand komt zagen over weer een pennymeid bij.
Vink een goed idee![]()
Lisetje schreef:Daarom denk ik dat je er niet echt veel mee kunt doen.
Gewoon er overheen lezen denk ik dan maar.
Je weet ondertussen ook al wel een beetje wie pennymeisje is en wie niet .
Yessy schreef:dan is het makkelijk, maar er zijn zoveel "twijfelgevallen", dat je denkt dit kan niet, of zou het toch waar zijn?
ik las ook laatst ergens iets van een nieuw iemand die was een jaar of 11 en had 2 pony's en een veulen en die ene liep soms gek ofzo, en dan zijn er mensen die gaan meteen roepen dat het nep is, terwijl dat misschien helemaal niet zo was, en dat lijkt me ook zwaar kl*te als jij daar met je probleem zit...