Argwanend door liegende pennymeisjes...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:36

maar aan de andere kant valt er ook weinig te doen.
Het is gewoon super irritant maar je kan er eigenlijk ook gewoon overheen lezen denk ik:s
Want een bericht KAN er wel op een penny bericht lijken maar dat hoeft natuurlijk niet te zijn

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:36

Lisetje schreef:
Citaat:
Het enige wat zou kunnen helpen, maar dan moet heel bokt wel meewerken, is de topics compleet negeren en niets posten als het zo een belachelijk onderwerp is of de TS is betrapt op leugens. Dan zakken de topics gewoon naar beneden en is het niet intressant als niemand komt zagen over weer een pennymeid bij.

Vink een goed idee OK dan!

jamaar dan zit je wel met het probleem wat ik geloof Alane zei, eer dat je door hebt wie liegt en wie niet ben je al ruim 2 pagina's verder..

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:39

Ja ik weet het ook allemaal niet meer haha
Het is gewoon echt vervelend maja weinig aan te doen denk ik

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:43

gijsenkim schreef:
Ik ga met bokkers om zoals ik met de paarden omga......... ik denk daar niet over na. Ik krijg ook best een hoop kritiek over me heen, geloof me!

En om het goed te maken zeg ik dan maar. Paarden denken ook niet na, die reageren instinktief Haha!

Ik heb anders ook wel eens reacties van je gelezen waar je hetzelfde schreef maar op een andere manier...

ik bekijk het zo (even met een pc als vergelijking)
als iemand een vraag stelt over een pc kan je op verschillende manieren reageren:
1) door vragen erachter komen wat het daadwerkelijke probleem is
2) een kort antwoord opgeven en niet zeker weten of dat het antwoord is op de vraag het probleem dat die persoon daadwerkelijk had.
3) een bot geven en zeggen dat ze de pc maar weer in de doos moet pakken en ermee terug moet gaan naar de winkel en zeggen dat ze te dom is om met een pc om te gaan. (naar een paardenprobleem vertaald....een antwoord geven op iets dat jezelf als normaal ervaart en de vraagsteller dus niet)

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 00:21

ben het er niet mee eens,
je kan er ook over heen lezen,
ik kom het bijna niet tegen..
en als dan klik ik gewoon weg... heb je er ook geen last van Haha!
hoe meer je je er druk om maakt hoe meer je ziet Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 00:28

maar lucht af en toe w4el op er even over te kunnen klagen.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 00:30

Fellor schreef:

dat zal best Lachen
en mag ook Knipoog

maar ik denk hoe meer je je eraan ergert, hoe meer het ziet zeg maar.. net zoals zwangere vrouwen overal baby's zien Tong uitsteken zien jullie allemaal pennymeisjes Schijnheilig

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 00:32

Waterkippie"]
[quote="Fellor schreef:

dat zal best Lachen
en mag ook Knipoog

maar ik denk hoe meer je je eraan ergert, hoe meer het ziet zeg maar.. net zoals zwangere vrouwen overal baby's zien Tong uitsteken zien jullie allemaal pennymeisjes Schijnheilig
[/quote]

daarom zijn we een strijdplan aan het bedenken zodat we ons er niet meer aan ergeren en dus overal pennymeisjes zien....want 1 verkeerd woord en je bent een penny.....en niemand vindt je paardjes meer echt, en das niet leuk

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 00:51

Waterkippie"]
[quote="Fellor schreef:

dat zal best Lachen
en mag ook Knipoog

[/quote]

Ik erger me dood aan zwangere vrouwen en babypriogramma's...
Niet omdat ik zelf zwanger ben ( gelukkig niet zeg! ) maar omdat alles om me heen plots zwanger moet worden en trouwen op zn 17e/18e Haha!

Ik weet niet maar misschien komt het omdat ik bijna alleen maar op [pp] en [vmr] zit, en het daar het meeste voorkomt

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 01:35

Het is weer vakantie-tijd he, dan krijg je dat. Waait wel weer over.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 09:10

winter joh....wat moet je anders doen met die kou...

Visitor2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 09:18

zal ik eens een e-mailtje quoten die ik van een pennymeisje kreeg:, zit ook hier op bokt!

Citaat:
verrot
verrek
verteer
donder op en flikker neer
krijg de koude kippenkoorts
pokken,mazelen,enzovoorts
wantr jij bent een rotwijf
dat is dan waar ik bij blijf

en ik hoop dat je rot pony crepeert !

STERF

Nou sorry hoor maar dat noem ik geen leuke pennyverhaaltjes meer.....of jullie wel soms?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 09:28

Biancaaaaa schreef:
zal ik eens een e-mailtje quoten die ik van een pennymeisje kreeg:, zit ook hier op bokt!

Citaat:
verrot
verrek
verteer
donder op en flikker neer
krijg de koude kippenkoorts
pokken,mazelen,enzovoorts
wantr jij bent een rotwijf
dat is dan waar ik bij blijf

en ik hoop dat je rot pony crepeert !

STERF

Nou sorry hoor maar dat noem ik geen leuke pennyverhaaltjes meer.....of jullie wel soms?

daar gaat vast een verhaal aan vooraf, steek van wal!

Visitor2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 09:32

ik had der verwijderd van msn.......omdat ik der daar al niet kon uitstaan.......ik kreeg al der 20 paarden voorgesteld en wat ze allemaal wel niet met ze reed......me computer liep vast door al die berichten die ze stuurden dus wilde ik der blokken en verwijderen, nogal logisch lijkt mij. En dan krijg ik zo'n mailtje

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 09:53

brr dat mailtje slaat inderdaad nergens op

sanex, ik zit ook vrij veel op VMR en PP en heb er gelukkig:P niet zo een last van.. aan de topic zie ik meestal al wel of ze de moeite zijn om te lezen of niet Lachen

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 10:13

eerst lezen en is het iets vaags niet reageren.....maar idd je word er strontziek van!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 10:57

tobilover schreef:
eerst lezen en is het iets vaags niet reageren.....maar idd je word er strontziek van!

Maar op die manier worden de bokkers die wel de waarheid spreken ook de dupe, en dan vooral de jongere bokkers of die die niet goed kunnen schrijven.

En vaak kom je er pas achter na een stuk of wat reacties van de topicstarter...waardoor je weer reacties krijgt van leugenaar en voor je het weet ben je 10 blz verder en denkt de gemiddelde bokker dat het een intresant topic is om te lezen...die na 10 blz dusdanig frusti is dat die ook een negatief getinte reactie plaatst en zo het topic hoog houdt....tot er een slotje op komt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 11:58

Biancaaaaa schreef:
ik had der verwijderd van msn.......omdat ik der daar al niet kon uitstaan.......ik kreeg al der 20 paarden voorgesteld en wat ze allemaal wel niet met ze reed......me computer liep vast door al die berichten die ze stuurden dus wilde ik der blokken en verwijderen, nogal logisch lijkt mij. En dan krijg ik zo'n mailtje

Niet zo bescheiden, de rest van bokt mag ook gewaarschuwd worden wie hierachter zit Haha!
Heb je bart erover al gePBt?

Maar ik ga voor de rest met Alane mee. Ik vind het een goed plan om pennymeiden te negeren, maar eer dat je door hebt wie penny is en wie niet. Pak nu het verhaal van Alweer niet verwend van eyan. In het begin klonk het nog vrij geloofwaardig en kwamen er serieuze reacties, toen ze begon over een gekregen paard waren er nog enkele die haar wel serieus namen en een groep die dat niet deed, en nu ze zegt dat het haar nicht is geweest neemt niemand haar nog serieus, maar dit na 5 blz.

En stel dat je met je meisje van 10 te maken hebt die nog niet zo goed kan typen en die best iets bizars heeft meegemaakt, maar dat dit dan wel waar is...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:14

xKatleentjex"]
[quote="Lisetje schreef:
Citaat:
Het enige wat zou kunnen helpen, maar dan moet heel bokt wel meewerken, is de topics compleet negeren en niets posten als het zo een belachelijk onderwerp is of de TS is betrapt op leugens. Dan zakken de topics gewoon naar beneden en is het niet intressant als niemand komt zagen over weer een pennymeid bij.

Vink een goed idee OK dan!

jamaar dan zit je wel met het probleem wat ik geloof Alane zei, eer dat je door hebt wie liegt en wie niet ben je al ruim 2 pagina's verder..
[/quote]
dat is het rotte ook, je probeert iemand serieus te helpen en dan gaan ze zeiken...

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:36

Biancaaaaa: Gezellig mailtje Scheve mond Niet dus.... Waar slaat dat nou weer op? Wie zit hier achter (madame nieuwsgierig aagje, wil het weten Tong uitsteken )?

Maar ik ga verder ook met Alane mee..... Het vervelende is alleen, denk je dat iemand een serieuze vraag stelt, blijkt 5 pagina's later een penny-verhaaltje te zijn... Scheve mond Da's niet leuk, en zo kom je er pas heel laat achter wie nou wel penny is, en wie niet...

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:48

Daarom denk ik dat je er niet echt veel mee kunt doen.
Gewoon er overheen lezen denk ik dan maar.
Je weet ondertussen ook al wel een beetje wie pennymeisje is en wie niet .

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:53

Lisetje schreef:
Daarom denk ik dat je er niet echt veel mee kunt doen.
Gewoon er overheen lezen denk ik dan maar.
Je weet ondertussen ook al wel een beetje wie pennymeisje is en wie niet .

het probleem is dat nieuwelingen er ook op af worden gerekend..en wees eerlijk als er een nieuwe bokker is en die schrijft:

Hallo,
Ik ben 9 jaar en heb 5 pony's, in november is bij ons een veulen geboren en de volgende verwachten we in juli.
Met de moeder van het veulen ga ik elke dag week naar les.
met sinterklaas heb ik een bontonderlegger gekregen en een halster met bont en transportbeschermers en 2 neiuwe dekens, lief he van sinterklaas?
Ik heb een klein probleempje, omdat mijn pony meer dan een meter is kan ik er zo moeilijk opklimmen, iemand een oplossing?
Oh,ja een pony die ik gereden heb is verkocht naar Malta, ver weg he?

dan is dat: Hot of Snot?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:58

dan is het makkelijk, maar er zijn zoveel "twijfelgevallen", dat je denkt dit kan niet, of zou het toch waar zijn?
ik las ook laatst ergens iets van een nieuw iemand die was een jaar of 11 en had 2 pony's en een veulen en die ene liep soms gek ofzo, en dan zijn er mensen die gaan meteen roepen dat het nep is, terwijl dat misschien helemaal niet zo was, en dat lijkt me ook zwaar kl*te als jij daar met je probleem zit...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:04

Yessy schreef:
dan is het makkelijk, maar er zijn zoveel "twijfelgevallen", dat je denkt dit kan niet, of zou het toch waar zijn?
ik las ook laatst ergens iets van een nieuw iemand die was een jaar of 11 en had 2 pony's en een veulen en die ene liep soms gek ofzo, en dan zijn er mensen die gaan meteen roepen dat het nep is, terwijl dat misschien helemaal niet zo was, en dat lijkt me ook zwaar kl*te als jij daar met je probleem zit...

nou wat ik geschreven heb, hot of snot?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:15

*verkeerd gelezen* ik dacht dat er stond met het veulen ga ik iedere week naar les en als mijn pony verder dan een meter van me af is kan ik er niet op klimmen, dus dat leek me dan gemakkelijk, snot Tong uitsteken

maar na nog eens lezen zou ik het in eerste instantie geloven, en er serieus op antwoorden, als ze dan moeilijk gaat doen kan ik altijd nog van mening veranderen.