Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
greendragon schreef:Wij hebben nu 6 krieltjes, Chabo en Cochin. dat zijn echt wel knuffelkipjes. Super tam en maken niet zo veel lawaai. Ik vind het kraaien van van mijn haantje heerlijk wakker worden... Je moet je best doen om hem te horen, dus totaal geen last van. Iedereen in de omgeving heeft kippen, dus het hoort echt bij het heerlijke plattelands gevoel
Jade schreef:greendragon schreef:Wij hebben nu 6 krieltjes, Chabo en Cochin. dat zijn echt wel knuffelkipjes. Super tam en maken niet zo veel lawaai. Ik vind het kraaien van van mijn haantje heerlijk wakker worden... Je moet je best doen om hem te horen, dus totaal geen last van. Iedereen in de omgeving heeft kippen, dus het hoort echt bij het heerlijke plattelands gevoel
Geven die ook eieren? Wij hebben vroeger standaard leg kopjes gehad, maar als ik opnieuw kipjes zou doen vind het het wel leuk om een wat bijzonderder kopje rond te laten rennen, bij voorkeur eentje die niet teveel herrie maakt en ook nog eitjes legt
DubbelFun schreef:Ik weet wel dat mijn ex-buren altijd veel last van ratten hadden bij de kippen.
xXutopiaXx schreef:Echt greendragon?! Zijn kipjes zó leuk?!Wat doe je dan zoal als je tijd besteedt aan je kipjes?!
Ik twijfel nog steeds of ik het nou wel/niet wil
Ergens lijkt het mij heel leuk en gezellig, en ergens ben ik doodbang voor kippen, vind ik ze stinken en heb ik 't idee dat ze alles overhoop halen
belle_boef schreef:Wij hadden brahma's.Nu tijdelijk niks. Eerst verbouwen, opruimen en nieuw kippenhok aanleggen.
Gemoedelijke kippen, Haan kraaide wel wat. Echter voor de toekomst gaan we voor wat anders gezien ik met brahma hanen continue pech had.
Robijntjah schreef:Ik heb echt vogel angst dus er komt geen kip in hier.
cheybinky schreef:belle_boef schreef:Wij hadden brahma's.Nu tijdelijk niks. Eerst verbouwen, opruimen en nieuw kippenhok aanleggen.
Gemoedelijke kippen, Haan kraaide wel wat. Echter voor de toekomst gaan we voor wat anders gezien ik met brahma hanen continue pech had.
Vraagje, brahma kippen, zijn die ook goed voor de leg? Ben opzoek naar een gaaf ras wat leuk is om te zien, èn ons voorziet van eieren.
cheybinky schreef:belle_boef schreef:Wij hadden brahma's.Nu tijdelijk niks. Eerst verbouwen, opruimen en nieuw kippenhok aanleggen.
Vraagje, brahma kippen, zijn die ook goed voor de leg? Ben opzoek naar een gaaf ras wat leuk is om te zien, èn ons voorziet van eieren.