Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig alles goed gegaan en wat heerlijk dat er meteen mensen meedenken zoals die buschaufeur.
en na die sessie was ze ook weer poeslief. Nu scheelt het dat het bij die van mij geen stress is, maar pure ballorigheid. greendragon schreef:Wij hebben nu 6 krieltjes, Chabo en Cochin. dat zijn echt wel knuffelkipjes. Super tam en maken niet zo veel lawaai. Ik vind het kraaien van van mijn haantje heerlijk wakker worden... Je moet je best doen om hem te horen, dus totaal geen last van. Iedereen in de omgeving heeft kippen, dus het hoort echt bij het heerlijke plattelands gevoel

Thanks Belle_Boef! Echt leuk gedaan!! En gelijk al zulke spannende verhalen! 

Dat zijn echt vreselijke momenten... knap dat je toch nog een keer langs de weg bent gaan wandelen! En slim! Maar snap dat het je zelfvertrouwen niet ten goede komt...
Leuke berichtjes allemaal
En ja, Kevinzondervoorpluk heeft 't ook naar z'n zin gehad
Hahahaha
Moet het hem eens vertellen, voor ie zo wordt aangesproken en er niets van begrijpt 
Wat is het prachtig daar, incl. je paarden
Ben zo blij dat je hier het topic komt versterken!
Vooral veel foto's plaatsen haha 

Lekker racen!
En lekker veel inspiratie en kennis opgedaan bij Prairy
Wát een gaaf project hebben jullie, echt heel leuk om een kijkje genomen te mogen hebben
En de skibril, dat was echt een gouden tip!!! Hoe vaak ik die meidoorn stekels tegen m'n brilglaasjes aan heb zien tikken, die anders in m'n ogen hadden gezeten!!
Heb me voor de komende maanden weer 's ingeschreven voor crosstrainingen, dus ik moet opa Splashy maar weer 's serieus op gaan pakken
Jade schreef:greendragon schreef:Wij hebben nu 6 krieltjes, Chabo en Cochin. dat zijn echt wel knuffelkipjes. Super tam en maken niet zo veel lawaai. Ik vind het kraaien van van mijn haantje heerlijk wakker worden... Je moet je best doen om hem te horen, dus totaal geen last van. Iedereen in de omgeving heeft kippen, dus het hoort echt bij het heerlijke plattelands gevoel
Geven die ook eieren? Wij hebben vroeger standaard leg kopjes gehad, maar als ik opnieuw kipjes zou doen vind het het wel leuk om een wat bijzonderder kopje rond te laten rennen, bij voorkeur eentje die niet teveel herrie maakt en ook nog eitjes legt
. Daar krijg je wel hartkloppingen van. Goed dat je zo rustig bleef.
DubbelFun schreef:Ik weet wel dat mijn ex-buren altijd veel last van ratten hadden bij de kippen.
Wat doe je dan zoal als je tijd besteedt aan je kipjes?!
Ik twijfel nog steeds of ik het nou wel/niet wil
Ergens lijkt het mij heel leuk en gezellig, en ergens ben ik doodbang voor kippen, vind ik ze stinken en heb ik 't idee dat ze alles overhoop halen
1x gehad en ik weet nog goed dat ik overal kriebelende beestjes voelde na het schoonmaken van het hok en in 1 streep ben doorgerend naar de douche om te strippen en alles in de was te doen
xXutopiaXx schreef:Echt greendragon?! Zijn kipjes zó leuk?!Wat doe je dan zoal als je tijd besteedt aan je kipjes?!
Ik twijfel nog steeds of ik het nou wel/niet wil
Ergens lijkt het mij heel leuk en gezellig, en ergens ben ik doodbang voor kippen, vind ik ze stinken en heb ik 't idee dat ze alles overhoop halen

Nou ja kipjes zijn er ook in alle kleuren en maten en dat is in het algemeen een stuk goedkoper om te verzamelen
belle_boef schreef:Wij hadden brahma's.Nu tijdelijk niks. Eerst verbouwen, opruimen en nieuw kippenhok aanleggen.
Gemoedelijke kippen, Haan kraaide wel wat. Echter voor de toekomst gaan we voor wat anders gezien ik met brahma hanen continue pech had.
Robijntjah schreef:Ik heb echt vogel angst dus er komt geen kip in hier.
cheybinky schreef:belle_boef schreef:Wij hadden brahma's.Nu tijdelijk niks. Eerst verbouwen, opruimen en nieuw kippenhok aanleggen.
Gemoedelijke kippen, Haan kraaide wel wat. Echter voor de toekomst gaan we voor wat anders gezien ik met brahma hanen continue pech had.
Vraagje, brahma kippen, zijn die ook goed voor de leg? Ben opzoek naar een gaaf ras wat leuk is om te zien, èn ons voorziet van eieren.

Dus we doen het niet. 3 paarden, 2 bouviers en dat is genoeg

cheybinky schreef:belle_boef schreef:Wij hadden brahma's.Nu tijdelijk niks. Eerst verbouwen, opruimen en nieuw kippenhok aanleggen.
Vraagje, brahma kippen, zijn die ook goed voor de leg? Ben opzoek naar een gaaf ras wat leuk is om te zien, èn ons voorziet van eieren.