Lastige buren / pensionklanten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 23:23

Ik vind de reactie van Lynn_Nikita wel erg aanvallend en beschuldigend voor een buitenstaander :=

Goed dat je je erbij hebt neergelegd TS, misschien maar de beste keuze :)

MukiwaCobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-20 23:25

Danielleeee_ schreef:
Ik vind de reactie van Lynn_Nikita wel erg aanvallend en beschuldigend voor een buitenstaander :=

Goed dat je je erbij hebt neergelegd TS, misschien maar de beste keuze :)

helaas kennen we elkaar ook in RL en hebben we ruzie..
waaronder zaken die blijkbaar bij haar gebeurd zijn door mij, maar ben nooit bij haar geweest :')

maargoed, ik meld het bij een modje dan komt er hopelijk een slotje _/-\o_
want we laten het zo rusten... de staleigenaar wil geen ruzie en wij ook niet.
als alles gecommuniceerd werd was het een stuk makkelijker, maar helaas ben ik geblokt dus kan niks vragen of iets.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 00:09

Dat bedoel ik dus, bevestigd wel dat het bericht van Lynn juist de stokerij is.
Wel zwak om een ander zo te beschuldigen, omdat je in RL ruzie hebt met de persoon.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 07:25

En nu word ik via pb bedreigd door ts

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 07:29

Lynn_Nikita schreef:
En nu word ik via pb bedreigd door ts

Tis genoeg nu!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 07:30

Lekker volwassen van beide kanten.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 07:32

Watt ontzettend jammer dat ik nu als steuker gezien word terwijl ik er pas op het schoolplein achterom dat er een wijkagent bij 1 van de ouders op het terrein is geweest en ik het verhaal herken en het absoluut niet netjes vind om zowel stalhouder als buren die beide niet op bokt zitten hier te noemen en dingen te vertellen die niet kloppen. Ik vind dat als te haar kant van het verhaal kan vertellen ik deze update ook mag melden. Jammer dat dit dan weer verdaaid word en nu in twijfel word genomen en ts dit afdoet als een privé vete

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 07:33

Als je je bericht wat anders had getypt zou het anders over komen en zouden mensen er niet over vallen.

Plus je kent haar blijkbaar. Dus dan had je ook via pb kunnen zeggen dat je niet van haar bedreiging gediend bent en dat je stappen onderneemt als ze niet normaal doet. Dat hoeft toch niet hier gemeld te worden?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Lastige buren / pensionklanten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 07:40

Terug naar de kern van het "probleem"?
Hoewel ik het probleem ook niet snap en het met Ibbel eens ben.
Er komt wat zand op het land, nou en? Als de eigenaar er geen probleem mee heeft is dat toch gewoon prima?

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 07:41

Lynn_Nikita schreef:
Watt ontzettend jammer dat ik nu als steuker gezien word terwijl ik er pas op het schoolplein achterom dat er een wijkagent bij 1 van de ouders op het terrein is geweest en ik het verhaal herken en het absoluut niet netjes vind om zowel stalhouder als buren die beide niet op bokt zitten hier te noemen en dingen te vertellen die niet kloppen. Ik vind dat als te haar kant van het verhaal kan vertellen ik deze update ook mag melden. Jammer dat dit dan weer verdaaid word en nu in twijfel word genomen en ts dit afdoet als een privé vete

Joh ga dit lekker met TS bespreken als volwassen mensen!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 07:43

Mag ik niet melden dat ik na het plaatsen van dit bericht en bedreiging ontvang? Ik hoef hast niet te spreken, heb niks met haar

Kennen?? Ruzie?? Ik ken haar van gezicht en nee ze is geen vriendin maar ik meldde de "update" omdat ik dit totaal niet netjes vinden zowel de stadhouder als buurvrouw erg boos zijn en ik het totaal niet vinf kunnen dat zijn en wijkagent op iemand afstuurt terwijl zijn er en stal huurt en de eigenaar geen toestemming heeft gegeven om te bellen. Hij heeft er geen last van namelijk

Nu word gesuggereerd dat ik iets verzin omdat iemand advocaat van de duivel speelt terwijl ik alleen meld dat niet alles wat te zegt klopt en dat echt wel een andere kijk op het verhaal geeft. Ik kan daar behoorlijk boos om worden als ik hoor dat er onwaarheden over 2 bekenden online staan die zich niet kunnen verdedigen en ik na dit te plaatsen bedreigingen ontvang

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 07:45

Bedreigingen zijn idd niet oké.
Als TS idd een wijkagent naar de buren heeft gestuurd, dan krijgt dat vast nog wel een staartje. Iets met karma enzo.
Verder zou ik het gewoon laten rusten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 08:29

Lynn_Nikita schreef:

Waarom zou je je gaan mengen in een zaak waar je niet bij betrokken bent? Je had hier toch kunnen aangeven dat je de buren kent en hun verhaal anders is dan die van de ts zonder bijzonderheden te noemen. En dat je het niet netjes vindt dat ze dit op bokt zet. Dat komt heel anders over dan jouw eerste bericht waarin je ts (indirect) beschuldigt van liegen en stoken en dat je hoopt dat ze van het erf geschopt wordt. Een verhaal heeft 2 kanten en geen van de partijen heeft 100 procent gelijk. Ook de mensen die je het verhaal vertelt hebben doen dat vanuit hun eigen referentiekader en zullen, zoals heel menselijk is, hun eigen rol wat positiever hebben ingekleurd. Dus de waarheid ligt ongetwijfeld wat genuanceerder.

MukiwaCobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-20 08:31

Cayenne schreef:
Bedreigingen zijn idd niet oké.
Als TS idd een wijkagent naar de buren heeft gestuurd, dan krijgt dat vast nog wel een staartje. Iets met karma enzo.
Verder zou ik het gewoon laten rusten.

Zoals ik al melde heb ik GEEN wijkagent gestuurd!!!
Lynn blijft me constant achtervolgen in elk topic waar ik ben is zij ook. Toch logisch dat ik haar dat een bericht stuur dat ze ermee op moet houden!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 08:44

capopjekop schreef:
Lynn_Nikita schreef:

Waarom zou je je gaan mengen in een zaak waar je niet bij betrokken bent? Je had hier toch kunnen aangeven dat je de buren kent en hun verhaal anders is dan die van de ts zonder bijzonderheden te noemen. En dat je het niet netjes vindt dat ze dit op bokt zet. Dat komt heel anders over dan jouw eerste bericht waarin je ts (indirect) beschuldigt van liegen en stoken en dat je hoopt dat ze van het erf geschopt wordt. Een verhaal heeft 2 kanten en geen van de partijen heeft 100 procent gelijk. Ook de mensen die je het verhaal vertelt hebben doen dat vanuit hun eigen referentiekader en zullen, zoals heel menselijk is, hun eigen rol wat positiever hebben ingekleurd. Dus de waarheid ligt ongetwijfeld wat genuanceerder.

Ik mengde mij hierin omdat zo wel de stalhouder als de buren bekenden zijn en boos zijn om dit topic en zich niet kunnen verweren.
Misschien had ik het anders moeten verwoorden maar als ik hoor dat er zelfs politie bij betrokken word kan ik mij ook boos maken.

Ik mag toch okk melden wat hun kant van het verhaal is. Namelijk (behalve bij de bak) overal dubbele draden en dat stalhouder akkoord is met de sleuven. Daar gaat dit topic namelijk over

Dit heeft niks te maken met wie TS is (Die nu beweerd dat ik haar zelfs online volg, kom op ik wist eerst niet eens wie TS was tot ik het verhaal herkende)
Ik trek mij terug uit het topic. Stahouder weet hiervan en verder regelen ze het maar onderling
Ik ben alleen niet gediend van pb bedreigingen en onwaarheden over haar stal en de buren

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 08:49

Echt joh... de politie voor een beetje water en zand?! :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 08:55

De stalhouder kan er altijd voor kiezen zichzelf aan te melden en zich verweren of ts/haar pensionhouder aan te spreken op die onwaarheden. En je mag het zeker melden hoor! Alleen kwam je eerste bericht op mij erg aanvallend over. En blijkbaar ben ik niet de enige die erover viel. Je vervolgberichten vond ik al genuanceerder.

En dat je niet gediend bent van bedreigingen snap ik heel goed. Dat is onvolwassen en slaat nergens op.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 08:56

Kan er een mod geen slotje op dit topic gooien?

MamAppelsap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 08:58

MukiwaCobs schreef:
Zoals al eerder vermeld: DE STALEIGENAAR WIL GEEN RUZIE DUS LAAT ZE HUN GANG GAAN.
Zou het op prijs stellen dat hier niet meer gereageerd word aangezien ik zelf geen slotje kan plaatsen.
Ik zal ook niet meer reageren!

TS had dit zelf al gereageerd en dan meent Lynn_Nikita nog even te komen stoken met geruchten over wijkagenten. Erg jammer weer.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 09:05

MamAppelsap schreef:
ko
MukiwaCobs schreef:
Zoals al eerder vermeld: DE STALEIGENAAR WIL GEEN RUZIE DUS LAAT ZE HUN GANG GAAN.
Zou het op prijs stellen dat hier niet meer gereageerd word aangezien ik zelf geen slotje kan plaatsen.
Ik zal ook niet meer reageren!

TS had dit zelf al gereageerd en dan meent Lynn_Nikita nog even te komen stoken met geruchten over wijkagenten. Erg jammer weer.

Je mag het stoken noemen. Ik vond het een aanvulling/ andere kijk op haar bericht geven omdat ze aangeeft de zaak te laten voor wat het is terwijl de betreffende buurvrouw aan school staat met het bericht dat er net politie aan haar deur stond.
Ook vraagt ze advies over de paarden die over de draad kunnen neuzen terwijl dit niet kan. Waar gaat het topic dan nog over?

Slotje is prima. Ts hoeft namelijk niks op te lossen want het probleem bestaat deels niet (de enkele draad ) en de eigenaar heeft toesteming gegeven voor de sleuven

MamAppelsap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 09:09

Lynn_Nikita schreef:
MamAppelsap schreef:

Je mag het stoken noemen. Ik vond het een aanvulling/ andere kijk op haar bericht geven omdat ze aangeeft de zaak te laten voor wat het is terwijl de betreffende buurvrouw aan school staat met het bericht dat er net politie aan haar deur stond.

Los dat gewoon lekker via een andere route op in plaats van opnieuw via bokt te gaan lopen 'aanvullen' met dat TS de politie heeft gebeld, want dat is ook maar een gok van jou en de buurvrouw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 09:12

Lynn_Nikita schreef:
MamAppelsap schreef:
ko

Ook vraagt ze advies over de paarden die over de draad kunnen neuzen terwijl dit niet kan. Waar gaat het topic dan nog over?

Slotje is prima. Ts hoeft namelijk niks op te lossen want het probleem bestaat deels niet (de enkele draad ) en de eigenaar heeft toesteming gegeven voor de sleuven

Serieus joh, hou op. Je bent gewoon roddels van het schoolplein hier aan het posten, want je ben er niet zelf bij geweest.
Ik heb getemd, ik hoop dat ze je berichten verwijderen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-01-20 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 09:16

Slotje is prima. De rest zullen wij met ons 4en prive onderling oppakken

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 09:22

Lynn_Nikita schreef:
En dan belt TS toch de wijkpolitie. Stomtoevallig kwam dit ter sprake op het schoolplein en sprak ik de buren en toen bleek dat ik dit verhaal kende en nu weet ik ook wie TS is

De staleigenaar ken ik ook en hij vind het beetje water geen probleem. De weilanden zijn groot genoeg en er komt amper water in. Hij Laat niet over zich lopen maar woont al jaren naast hun (ligt nog 1 huis tussen maar de weilanden grenzen aan ekjaar) en ze hebben geen problemen met elkaar.
Ts blijkbaar wel en stuurt zonder zijn toestemming een wijkagent naar de buren. Wat een lef!!

Daarbij is alleen bij de bak een enkele draad en bij de weilanden zou wel een ruimte ertussen zijn ( volgens de "buren" ) dus van dekens slopen over de draad heen zou geen sprake zijn.
Ik hoop oprecht dat je van zijn erf word afgeschopt met je gesteuk daar

Dit vind ik een buitengewone nare post . Heel veel zaken, zoniet allen, worden uit de eigen beleving geschreven. Ts en ook natuurlijk de buren komen met hun eigen beleving. Deze is altijd subjectief.
Ik vind het buitengewoon unfair dat jij hier nu de kant van de buurman neerzet notabene ook als "De waarheid". Dat is nl maar de vraag of de eigenaar dit ook werkelijk vindt.
Hiermee zit jij de boel op te fokken als buitenstaander en maak je het conflikt extra ingewikkeld en geef je deze bokker een trap na. BAH! Blijf er gewoon buiten en laat bokkers hun eigen problemen met zaken zelf vermelden.

En je conclusie dat je hoopt dat ze het erf wordt afgeschopt met haar gesteuk is werkelijk beneden alle peil. Er is er maar een die aan het stoken is en dat is notabene iemand die er niets mee te maken heeft en dat ben jij. Ik Ben hier echt boos over.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 16-01-20 09:25, in het totaal 2 keer bewerkt

MamAppelsap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 09:23

Lynn_Nikita schreef:
Slotje is prima. De rest zullen wij met ons 4en prive onderling oppakken

Wat heb jij er nou weer ineens mee te maken dan? :? Houd je er lekker buiten. :r Dat van die PM kun je gewoon via de mods van bokt oplossen en niet via de buurvrouw van het schoolplein.