Nou hier heeft een steekbeest ook een paar flinke extra tieten achtergelaten
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kirania schreef:MarryAnneR,Dát zijn nogal steken.
Ik las het topic eens door en dacht ook meteen, hier zijn ze, je mag ze allemaal komen evacueren, we moeten ze niet hebben![]()
Nee maar serieus, ik heb een vliegenspray die die beesten volgens mij echt lokt ipv weghoudt. Volgende keer een andere testen, want ik was gisteren de spray vergeten en er zaten beduidend minder dazen op mijn paard, en dat rond hetzelfde uur, in dezelfe holle wegen en bosranden!
Edit; Oh ja, en junikevers. Véél junikeversMijn merrie haat ze met een passie. Ze doen niks, maar zodra ze dat gezoem hoort in de weide en ik ben mest aan het scheppen vliegt ze spontaan knorrend de andere kant van de weide op
Popstra schreef:Ja hier nu ook veel vliegen en die dazen klootzakjes. Het is ook een beetje broeierig weer. Zolang er wind staat gaat het wel
Ik had altijd een goede spray tegen vliegen. trytec van Farnam. Vliegen vielen dood neer als ze er mee in aanraking kwamen. Echt fantastisch maar dat mag natuurlijk weer niet meer verkocht worden
Kirania schreef:[ [url=m/LSvC9g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de spray die je niét moet kopenandere spray gebruikt vandaag en amper dazen op de paarden gezien! Met deze moet ik ze in een zwerm van me af meppen en ga ik gewoon lopen
jumpyhorse schreef:Kirania schreef:[ [url=m/LSvC9g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de spray die je niét moet kopenandere spray gebruikt vandaag en amper dazen op de paarden gezien! Met deze moet ik ze in een zwerm van me af meppen en ga ik gewoon lopen
Maar de spray zegt toch “fly away”? Betekend toch dzt je wegvliegt op alle dazen als op een vliegend tapijt?![]()
Popstra schreef:Nou bij ons zijn ze er normaal al eind mei en nu heel de maand juni niks geen daas! Dat was wel uitzonderlijk.