gijsenkim schreef:Who the F is Donna..........
dat soort uitspraken willen we hier niet zien dat kan ook op een andere manier.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. meid als jij gek bent op dat veulen en je wilt het graag luister dan naar je hart en je gevoel, en is dat goed ga er dan gewoon voor. niet naar andere luisteren, en wil je er echt met iemand over hebben ga dan naar een goede vriendin of misschien je ouders. dus ik zou zeggen ga ervoor als je dat wilt. Saskia9"]
[quote="dukieduk"][quote="gijsenkim schreef:Who the F is Donna..........

dukieduk schreef:thanks,. meid als jij gek bent op dat veulen en je wilt het graag luister dan naar je hart en je gevoel, en is dat goed ga er dan gewoon voor. niet naar andere luisteren, en wil je er echt met iemand over hebben ga dan naar een goede vriendin of misschien je ouders. dus ik zou zeggen ga ervoor als je dat wilt.
cissie"]
[quote="dukieduk schreef:thanks,. meid als jij gek bent op dat veulen en je wilt het graag luister dan naar je hart en je gevoel, en is dat goed ga er dan gewoon voor. niet naar andere luisteren, en wil je er echt met iemand over hebben ga dan naar een goede vriendin of misschien je ouders. dus ik zou zeggen ga ervoor als je dat wilt.

SANEX"]
[quote="dukieduk schreef:niet naar andere luisteren
sweet_angel"]
[quote="cissie"][quote="dukieduk schreef:thanks,. meid als jij gek bent op dat veulen en je wilt het graag luister dan naar je hart en je gevoel, en is dat goed ga er dan gewoon voor. niet naar andere luisteren, en wil je er echt met iemand over hebben ga dan naar een goede vriendin of misschien je ouders. dus ik zou zeggen ga ervoor als je dat wilt.

sweet_angel schreef:ja maar als ik niet weet waar ik mee bezig ben.. wr0m zou ik dan in godsnaam een veulen kopen? ik weet dondersgoed waar ik mee bezig ben..!!
dukieduk schreef:thanks,. meid als jij gek bent op dat veulen en je wilt het graag luister dan naar je hart en je gevoel, en is dat goed ga er dan gewoon voor. niet naar andere luisteren, en wil je er echt met iemand over hebben ga dan naar een goede vriendin of misschien je ouders. dus ik zou zeggen ga ervoor als je dat wilt.
Cheveyo schreef:Sweet Angel, je zou toch het veulen krijgen uit Imoontje dr paard als ik me het topic goed kan herinneren, die zou gedekt worden door ene Hari en jij zou het veulen krijgen toch, je was al wezen praten bij de mensen van die hengst ofzo? Heb je er straks dus 2 als ik het goed begrijp, wel druk hoor naast je school