Ik wil een veulen kopen maar.........

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dukieduk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:19

gijsenkim schreef:
Who the F is Donna..........

dat soort uitspraken willen we hier niet zien dat kan ook op een andere manier.

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 23:19

ja indd.. ik vroeg om advies wat k moest doen in die situatie zonder entingsboekje.. en ze hebben het nu al over dat k 18 ben als k ga inrijden mja

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:21

welkom op Bokt, Dukieduk

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 23:25

hihi indd!! OK dan!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:27

dukieduk"]
[quote="gijsenkim schreef:

[/quote]

je bent er net en je gaat nu al zitten uitmaken dat WE dit soort uitspraken hier niet willen... Verward

dukieduk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:29

thanks, *LOL*. meid als jij gek bent op dat veulen en je wilt het graag luister dan naar je hart en je gevoel, en is dat goed ga er dan gewoon voor. niet naar andere luisteren, en wil je er echt met iemand over hebben ga dan naar een goede vriendin of misschien je ouders. dus ik zou zeggen ga ervoor als je dat wilt. OK dan!

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 23:30

dankjewel!!!

dukieduk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:31

Saskia9"]
[quote="dukieduk"][quote="gijsenkim schreef:

[/quote]

je bent er net en je gaat nu al zitten uitmaken dat WE dit soort uitspraken hier niet willen... Verward
[/quote]

nou ik vind dat het ook gewoon op een andere manier kan. als je goed de voorwaarden leest van bokt mag er niet gescholden worden. dus je snapt al lezen is voor veel mensen een groot probleem.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:31

tja

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:33

sorry hoor maar als bokt vind dat dit scheldwoorden zijn dan worden ze veranderd in een acceptabel woord, dat zul je wel merken als je langer op bokt zit.

dukieduk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:35

okee dat wist ik niet maar buiten dat ik vind dat je dat ook op een normale manier kan zeggen en niet op die manier toch.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:39

soms lopen discussies nou eenmaal hoog op, de reden is niet altijd het welzijn van een paard. Maar ik zou me daar niet al te veel van aantrekken. Helaas is een stemtonatie niet altijd te lezen. Veel boktplezier verder.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:43

dukieduk schreef:
thanks, *LOL*. meid als jij gek bent op dat veulen en je wilt het graag luister dan naar je hart en je gevoel, en is dat goed ga er dan gewoon voor. niet naar andere luisteren, en wil je er echt met iemand over hebben ga dan naar een goede vriendin of misschien je ouders. dus ik zou zeggen ga ervoor als je dat wilt. OK dan!

Je verstand gebruiken bij de aanschaf van een paard, lijkt me toch handiger Knipoog

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 00:09

cissie"]
[quote="dukieduk schreef:

Je verstand gebruiken bij de aanschaf van een paard, lijkt me toch handiger Knipoog
[/quote]
verstand heb ik wel hoor.. anders begin ik niet aan een veulen

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:14

dukieduk schreef:
niet naar andere luisteren

Dat is juist het probleem waardoor het vaak fout gaat in de paardenwereld... er wordt te weinig naar elkaars adviezen geluisterd en gewoon maar gedaan...

Ohja, en welkom op bokt

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 00:16

SANEX"]
[quote="dukieduk schreef:
niet naar andere luisteren

Dat is juist het probleem waardoor het vaak fout gaat in de paardenwereld... er wordt te weinig naar elkaars adviezen geluisterd en gewoon maar gedaan...

Ohja, en welkom op bokt
[/quote]
misschien dat er veel zijn die nie luisteren en eigenwijs zijn.. maar ik weet egt wel waar ik mee bezig ben.. we hebben het om het leven van een dier dat koop je niet zomaar en je zet het ook niet zomaar aan de kant dussee

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:16

Ik leer liever van de fouten die anderen al gemaakt hebben dan dat ik al die fouten zelf maak....

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 00:17

ja maar als ik niet weet waar ik mee bezig ben.. wr0m zou ik dan in godsnaam een veulen kopen? ik weet dondersgoed waar ik mee bezig ben..!!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:17

sweet_angel"]
[quote="cissie"][quote="dukieduk schreef:

[/quote]
verstand heb ik wel hoor.. anders begin ik niet aan een veulen
[/quote]
De meeste zeggen, ik heb wel verstand, daarom begin ik niet aan een veulen Haha!

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 00:19

ja dat kan... ik kijk nog wel wat ik ga doen.. ik ga zo wieso bij die welsh kijken en dan zie ik wel verder... ik heb de tijd nix te overhaast

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:21

sweet_angel schreef:
ja maar als ik niet weet waar ik mee bezig ben.. wr0m zou ik dan in godsnaam een veulen kopen? ik weet dondersgoed waar ik mee bezig ben..!!

Omdat veel mensen dénken dat ze weten waar ze mee bezig zijn, maar het toch zo vaak niet zijn.
Nou zeg ik niet per definitie dat jij dat bent, maar het is wel de realiteit.
Veel mensen denken het te kunnen, blijkt het verkeerd te gaan wordt het beestje weer aan de kant gezet

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:29

Sweet Angel, je zou toch het veulen krijgen uit Imoontje dr paard als ik me het topic goed kan herinneren, die zou gedekt worden door ene Hari en jij zou het veulen krijgen toch, je was al wezen praten bij de mensen van die hengst ofzo? Heb je er straks dus 2 als ik het goed begrijp, wel druk hoor naast je school

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 01:15

dukieduk schreef:

Meid als jij gek bent op dat veulen laat je het eerst nakijken door de dierenarts *zoals je zegt hartje, longen blablabla zover mogelijk is en te zien is lekker door laten halen* Luister vooral wel naar anderen, er kan er altijd 1 bij zitten met DE tip.
En als je dan naar een goede vriendin of naar je ouders stapt doe dat dan alleen als die verstand van paarden hebben, en er ook realistisch tegen aan kijken.

En als die man geen papieren heeft, geen bewijs dat het beest geent is, geen dierenarts telefoonnummer waar je het kan checken en een keuring niet wenst zoek dan lekker verder.
Al ben je er nog zo verkikkert op....het kan gebeuren dat het entingsboekje kwijt is, maar er moet iets aanwezig zijn waarmee te bewijzen valt dat dat veulen idd geent is.
Desnoods een belletje naar desbetreffend dierenarts dus.

Verder wil ik neit rot doen, maar heb het eens door zitten lezen en je verhaal rammelt aan alle kanten.
Overal zit een misschien en een andere kant aan, je twijfelt nog over pensioenstalling, over loslaten in de bak, over de hoeveelheid tijd die hij in het land gaat staan, wat je met hem wilt doen.
Je besluit staat vast, dat is te lezen, maar voordat je het veulen koopt denk even goed na wat je nou precies wilt doen.

En als je toch nog van gedachten veranderd staat hier nog wel een leuk haflingertje van bijna 4 met maar 1 eigenaar achter de rug, die ruim 3 jaar in het land en op stal heeft gestaan Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 08:19

dukieduk"]
[quote="gijsenkim schreef:

[/quote]

en U is?????? Verward

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 08:59

Cheveyo schreef:
Sweet Angel, je zou toch het veulen krijgen uit Imoontje dr paard als ik me het topic goed kan herinneren, die zou gedekt worden door ene Hari en jij zou het veulen krijgen toch, je was al wezen praten bij de mensen van die hengst ofzo? Heb je er straks dus 2 als ik het goed begrijp, wel druk hoor naast je school

Nouw ik zou indd een veulen uit Imona krijgen. Maar Imona die is uh eind December al verkocht dus dat ging niet door he... Verdrietig