Nu staan ze op de paddock met hooi. Vinden ze niet zo leuk

Ik heb overigens nog 3 weides met groen gras maar dat is zo kort dat het denk ik met 2 dagen kompleet opgevreten en kale bende is.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suffie schreef:Heb je daar een bron van?Er zijn ook gebieden in Nederland waar het verboden is te beregenen met grondwater tussen 10.00u en 18.00u of waar grasland niet meer beregend mag worden, maar andere gewassen nog wel. Gewoon goed internet in de gaten houden en regelmatig googlen op jouw provincie.
mirim schreef:We kunnen ons nu allemaal heel erg druk gaan maken, maar het helpt niets.
Er komt heus wel weer regen en wie weet hoe lang de paarden dan nog op de wei kunnen!
Ik heb nog geen hooileverancier gesproken die zich druk maakt.
De eerste snedes waren dik en goed.
En wie weet wat er nog komen gaat.
De natuur heeft een prima herstellingsvermogen !
StalNollie schreef:mirim schreef:We kunnen ons nu allemaal heel erg druk gaan maken, maar het helpt niets.
Er komt heus wel weer regen en wie weet hoe lang de paarden dan nog op de wei kunnen!
Ik heb nog geen hooileverancier gesproken die zich druk maakt.
De eerste snedes waren dik en goed.
En wie weet wat er nog komen gaat.
De natuur heeft een prima herstellingsvermogen !
Hooi word echt een dingetje straks!
Fennadev schreef:Jessix schreef:Zelf het onkruid is nu dood aan het gaan op de wei!
Kun je dat het onkruid hier ook even vertellen? Zou het makkelijker maken de boterbloem te ruimen
koeke schreef:suffie schreef:Heb je daar een bron van?Er zijn ook gebieden in Nederland waar het verboden is te beregenen met grondwater tussen 10.00u en 18.00u of waar grasland niet meer beregend mag worden, maar andere gewassen nog wel. Gewoon goed internet in de gaten houden en regelmatig googlen op jouw provincie.