Ze zat in haar hals aan de linkerkant erg vast waardoor rechterstelling voor haar erg onaangenaam voelde. Ook was ze wat stram in de bovenkant van haar achterbenen. De osteopaat concludeerde ook dat ze erg gevoelig was op haar rug. Ze zei dat dat opzich geen kwaad kon maar dat ik wel tijdig moet laten checken of het zadel nog goed past. Ook had ze wat moeite met het kantelen van haar bekken. Ik heb ook een aantal oefeningen meegehad om haar soepel te houden. Over 2 maanden moet ze weer gecheckt worden door de osteopaat en zonodig nogmaals behandeld worden. Advies nu komende dagen even rustig aan doen omdat ze wat spierpijn kan hebben.
Ik kan het niet zo heel goed serieus meer nemen eerlijk gezegd. Als het allemaal stervesduur is en alsnog beperkt en 13642 regels. Ga dan inderdaad naar een andere stalling waar ze wel tot haar recht komt. En echt paard kan zijn. Ik heb het idee dat je wel doet klagen maar toch nooit echt van plan was om te verhuizen. En daarmee zeg ik niet dat je niet het beste voor hebt met je paard