Kwam deze op facebook tegen, misschien de moeite waard om te proberen, kost weinig!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!

Het is inderdaad een klein sportpaardje
Alhoewel hij zichzelf heel mans vindt tijdens losrijden naast alle groooote paarden haha. Nynkster schreef:mavantos schreef:Voor degene die vroeg om een foto van mijn witkop Intergalactic (bij de vorige eigenaar):
[ [url=m/DgOPrU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar wát een verschrikking dat wit, heel z'n neus is altijd ranzig door de slobber en op zijn hoge witte benen zitten altijd poepvlekken
. Wassen vind ik wel leuk, maar heb ik echt niet altijd tijd voor en het is nu ook gewoon koud.
Respect voor mensen met compleet witte paarden

Ik kan juist niet wachten tot mijn paard zijn manen groeien en ik er lekker mee aan de slag kan. Hij heeft zomer eczeem en stond deze zomer bij vorige eigenaren zonder zomerdeken jammer genoeg. Staart was kaal en zijn staart(wortel) ook.

Wassen vindt ze ook 3x niks, maar ze heeft mooi pech dan moet ze zich maar niet zo vies maken
Ze gaat ook altijd geknot mee naar elke springwedstrijd, ook al ben ik soms een van de weinigen