Vriend houden, of heerlijk leerpaard nemen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 20:18

alja schreef:
ik vind dat je een goede keuze hebt gemaakt, een vriend doe je niet zo maar weg en het is dan nog de vraag als zo`n paard dan wel goed terecht komt..
want als je hem verkoopt dan heb je er niets meer over te zeggen.

ik heb mijn oude pony Nicole ook al 16 jaar en de laatste twee jaar kan ze helemaal niets meer maar ga er niet over denken om haar weg te doen

Ik had hem ook niet verkocht denk ik, alleen in bruikleen gegeven.

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:29

Natasha"]
[quote="Fasel"][quote="Natasha schreef:
Fasel, ik denk dat je niet goed leest, ik heb gekozen om Mozart NIET weg te doen.

Maar verstandig is het niet, alleen gevoelsmatig verstandiger.

Jawel Natasha, ik wist al dat je die beslissing genomen had. Maar de discussie ging even verder over het al dan niet een paard wegdoen.

Of die beslissing niet verstandig was? Ik denk dat jij je paardje heel wat dingen bespaard hebt. Vind het super van je. En ik hoop dat je ze gewoon nog lang naast elkaar kunt behouden. Dan heb je van beiden wat Lachen. Want dat verdien je wel Knipoog
[/quote]

Bedankt lieverd!!!

By the Way:
Vandaag Moos gereden in de wei, en het ging een stuk beter omdat ik iets meer lef heb gekregen door t rijden op Felix!
[/quote]

zie je wel!? je hebt ze gewoon alletwéé nodig Haha! !

juuls

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:32

heeej mel!
tja t valt niet mee he ...kiezen tussen 2 paarden Verdrietig ! moos is lastig maarja je hebt hem 11 jaar en kun je hem nog wel missen...tja en een dresuur paard een mooie en een goede heel leuk en je hebt er veel aan ...volg je hart ..en als je moos weg doet doe hem naar een plek waarvan je zeker weet dat tie het daar naar zijn zin heeft! liefzz juuls

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 00:04

Welkom op Bokt Juuls!
maar pas op: het is zwaar verslavend!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 00:08

zie je wel!? je hebt ze gewoon alletwéé nodig !

Eigelijk wel he Ingeo!

Maar zo hebberig moet ik ook niet zijn.

Het is nu helaas zeer slap in de handel, maar toch behoud ik mijn dagelijkse werk.
Als het straks , hopelijk, weer drukker wordt, heb ik echt geen tijd voor 2 paarden.

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:52

Natasha schreef:
[.

Toch doe ik m niet weg.
Maar t is eigelijk niet verstandig.
[/quote]

(paarden)vriendschap heeft niks met verstand te maken, maar met gevoel, je hart dus. Ik hoor liever dat iemand een paard houdt omdat ie er gek mee is dan omdat ie zoveel met hem kan bereiken.
Waarmee ik niet wil zeggen dat dit niet samen kan gaan Knipoog

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:59

Fasel schreef:
Tja, duidelijk verschil van mening. Persoonlijk zie ik teveel mensen in mijn omgeving die roepen 'ja maar hij krijgt het daar beter', iets te vaak te makkelijk naar mijn idee.

Helemaal mee eens. Paard past niet meer bij de ambities van de ruiter dus dan is ie 'beter af bij een ander'. Voor paarden is het sowieso al behoorlijk ingrijpend om van stal te veranderen dus of je ze daar nou altijd een plezier mee doet?

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 07:54

Natasha"]
[quote="Fasel"][quote="Natasha schreef:
Fasel, ik denk dat je niet goed leest, ik heb gekozen om Mozart NIET weg te doen.

Jawel Natasha, ik wist al dat je die beslissing genomen had. Maar de discussie ging even verder over het al dan niet een paard wegdoen.

Of die beslissing niet verstandig was? Ik denk dat jij je paardje heel wat dingen bespaard hebt. Vind het super van je. En ik hoop dat je ze gewoon nog lang naast elkaar kunt behouden. Dan heb je van beiden wat Lachen. Want dat verdien je wel Knipoog
[/quote]

Bedankt lieverd!!!

By the Way:
Vandaag Moos gereden in de wei, en het ging een stuk beter omdat ik iets meer lef heb gekregen door t rijden op Felix!
[/quote]

Nou de grootste lieverd ben jij hoor. Jij bent tenslotte degene die jezelf een stukje naar achter schuift voor een prachtige vriendschap OK dan!

Maar wat toppie!!!!! Moos ging dus wat beter. *doet een rondedansje* . Ik kom je aanmoedigen als je de ring in gaat straks met hem Haha!.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 07:56

Natasha schreef:
zie je wel!? je hebt ze gewoon alletwéé nodig !

Eigelijk wel he Ingeo!

Maar zo hebberig moet ik ook niet zijn.

Het is nu helaas zeer slap in de handel, maar toch behoud ik mijn dagelijkse werk.
Als het straks , hopelijk, weer drukker wordt, heb ik echt geen tijd voor 2 paarden.

Misschien is dat juist wel iets dat heel goed uitkomt Natasha, dat het slap is in de handel. Felix gaat dus wellicht niet zo snel weg, jij bent lekker met ze bezig, je moed wordt sterker en dus doet Moos ook beter zijn best en straks kan je toch niet meer Felix wegdoen Knipoog. Komt helemaal goed met jullie!!!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 01:48

Fasel"]
[quote="Natasha"][quote="Fasel"]
[quote="Natasha schreef:

[/quote]

Bedankt lieverd!!!

By the Way:
[/quote]

Nou de grootste lieverd ben jij hoor. Jij bent tenslotte degene die jezelf een stukje naar achter schuift voor een prachtige vriendschap OK dan!

Maar wat toppie!!!!! Moos ging dus wat beter. *doet een rondedansje* . Ik kom je aanmoedigen als je de ring in gaat straks met hem Haha!.
[/quote]

Haha, wat leuk dat je zo meeleefd!

Raad eens wanneer Felix 17 wordt?
Op 4 maart!!!!Mijn verjaardag!!!!!!Hoe is het mogelijk he!!

juuls

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:19

nou..die moos heeft het eigelijk wel goed voor elkaar he? een baasje die zoveel van hem houdt, staat tot ze knieen in het stro, mag veel op de wei, doet lekker waar die zelf zin in heeft! sjonge verwent beesje dat zouden ze allemaal wel willen denk ik.. hihi liefz juul

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 21:02

juuls schreef:
nou..die moos heeft het eigelijk wel goed voor elkaar he? een baasje die zoveel van hem houdt, staat tot ze knieen in het stro, mag veel op de wei, doet lekker waar die zelf zin in heeft! sjonge verwent beesje dat zouden ze allemaal wel willen denk ik.. hihi liefz juul

Tja, wie had het hier over een slim paard? Knipoog