Remark schreef:Als dat zo is, dan moet het product indd geurloos zijn.
Pasrden worden niet als speurhond/ speurpaard ingezet, maar het zou goed kunnen.
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Billy schreef:Beetje sneu voor het paard dat de eigenaar een pasr witte vlekjes zo ontsierend vindt dat ze er niet mee kan leven... hoop dat paardlief geen kolletje heeft... hoe zijn die littekens ontstaan?
PrinceAmos schreef:M_D_H schreef:TS ik kan het mij wel voorstellen dat je het wil verfen.
Ik heb een zwart paard en bij elk witte haartje voel ik mij schuldig omdat ik het wondje niet heb kunnen voorkomen en omdat mijn knappe paard een baschadiging heeft opgelopen.
Ik zou daar ook niet steeds aan herinnert willen worden als het op een prominente plek zoals in het gezicht zit.
Ook ik zou gaan voor een haarmiddel wat zo geurloos mogelijk is op een natuurlijke basis.
Sorry maar dan moet je een houten paard kopen.. laat je paard lekker paard zijn. Een wondje kan hij zo oplopen omdat hij gaat spelen met een ander paard.
Nee. Waarom verf erover heen? Gebruik dan dat speciale haar krijt wat geurloos is.. of iets op waterbasis. Moet je paard er altijd tip top bij lopen in zijn stal dat het niet op waterbasis kan? Je geeft aan voor langer zichtbaar. Laat het paard paard wezen. In de vrije natuur komt Freek Vonk ook niet alles tip top in orde maken hoor.
Rex_Rolfo schreef:PrinceAmos schreef:In de vrije natuur komt Freek Vonk ook niet alles tip top in orde maken hoor.
Zag gisteren bij DWDD dat hij ook een pracht van een souvenir op zijn arm heeft.
@TS, gewoon doen wat je zelf fijn vindt. Zolang het dier er niets van lijdt: jouw paard, jouw beslissing
Popstra schreef:Wat een achterlijke reacties hier zeg! In de wedstrijd sport bij de Western is het heel normaal om je paard bij te kleuren waar nodig. Daar heb je spuitbussen en gekleurd krijt voor in alle paarden kleuren.
Ook worden manen en staarten soms gehighlight.
Zo gek is dat verven dus niet.
TS, je zou eens op Western web winkels kunnen kijken wat er zoal te koop is.
Nikass schreef:Billy schreef:Beetje sneu voor het paard dat de eigenaar een pasr witte vlekjes zo ontsierend vindt dat ze er niet mee kan leven... hoop dat paardlief geen kolletje heeft... hoe zijn die littekens ontstaan?
Dat staat al in de op, moeilijk hè om die even helemaal te lezen.
Fijn dat je zo goed ongefundeerde conclusies kan trekken, maar je slaat de plank volledig mis.
Nikass schreef:Jes, en dat maakt het per definitie belachelijk? En maakt mij tot een paardenhater of zoiets?
PrinceAmos schreef:M_D_H schreef:TS ik kan het mij wel voorstellen dat je het wil verfen.
Ik heb een zwart paard en bij elk witte haartje voel ik mij schuldig omdat ik het wondje niet heb kunnen voorkomen en omdat mijn knappe paard een baschadiging heeft opgelopen.
Ik zou daar ook niet steeds aan herinnert willen worden als het op een prominente plek zoals in het gezicht zit.
Ook ik zou gaan voor een haarmiddel wat zo geurloos mogelijk is op een natuurlijke basis.
Sorry maar dan moet je een houten paard kopen.. laat je paard lekker paard zijn. Een wondje kan hij zo oplopen omdat hij gaat spelen met een ander paard.
Nee. Waarom verf erover heen? Gebruik dan dat speciale haar krijt wat geurloos is.. of iets op waterbasis. Moet je paard er altijd tip top bij lopen in zijn stal dat het niet op waterbasis kan? Je geeft aan voor langer zichtbaar. Laat het paard paard wezen. In de vrije natuur komt Freek Vonk ook niet alles tip top in orde maken hoor.
Nikass schreef:Onali schreef:Misschien moet jij het woord empathie opzoeken
Ik ga Temmen op je want je gaat me nu persoonlijk aanvallen enkel en alleen omdat ik hier tegen ben.
Serieus?
Na alle beledigende opmerkingen die jij hebt gemaakt vindt je dat een ander te ver gaat?
Nikass schreef:Niet om het een of ander hoor, maar ik zit je topic echt met volle verbazing te lezen.Onali fijn dat je niet meer gaat reageren
Misschien moet ik voortaan eerst aangeven dat ik reacties wil van mensen die kunnen lezen.
Waar jij oeh en aah op zou moeten zeggen is me namelijk totaal niet duidelijk, aangezien ik een vraag heb gesteld. Die beantwoord je meestal niet met oeh en aah