Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Jeetje, er staat weer paard voor en het kost weer een vermogen. Het zijn gewoon ijzertjes. Bij de Karwei zou je er 200 halen voor 2.99. Nee maar het is voor paarden en die mensen kunnen dat toch betalen dus hoppa we maken ze gewoon dubbel, oh nee, driedubbel, oh nee gewoon 20 x zo duur!![]()
Suzanne F. schreef:Jeetje, er staat weer paard voor en het kost weer een vermogen. Het zijn gewoon ijzertjes. Bij de Karwei zou je er 200 halen voor 2.99. Nee maar het is voor paarden en die mensen kunnen dat toch betalen dus hoppa we maken ze gewoon dubbel, oh nee, driedubbel, oh nee gewoon 20 x zo duur!![]()
MarianneW schreef:S_en_Z schreef:[ [url=m/6WgKEB.jpg]Afbeelding[/url] ]
4,69 bij de Karwei (bij de tuinafdeling)
Benodigdheden: combinatietang
[ [url=m/E80Kgl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn 1e poging ligt rechts. Was teveel bezig met meten en ik ben niet zo best in wiskunde.. hahaha
De 2e poging ligt links! Eenmaal 1tje gedaan is het easy peasy!
(Heb de XL als voorbeeld gebruikt)
Jouw officiële Quickknot ziet er wel echt slecht uit hoor. Zo horen ze niet te zijn.
Ik heb deze ook gehad, maar die stuur ik terug ivm beschadigd
MartineC1711 schreef:[ [url=m/xyqd5D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou ik ben fan! Binnen 3 minuten, 3 knotten (incl vlechten).. ik denk dat ik nog geen 10 minuten nodig heb om alles te knotten!
Het formaat van de knotten is hetzelfde als bij naald en draad en het zit net zo stevig. Alleen voor de voorpluk zal ik nog draad nodig hebben want ik heb nog niet kunnen bedenken ho dat kan met deze pinnen.
Ik heb trouwens de XL variant gekocht. Mijn merrie heeft vooral op het stuk wat ik geknot heb veel haar namelijk.. de rest zou ik ook wel afkunnen met de gewone schat ik in.
MartineC1711 schreef:[ [url=m/xyqd5D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou ik ben fan! Binnen 3 minuten, 3 knotten (incl vlechten).. ik denk dat ik nog geen 10 minuten nodig heb om alles te knotten!
Het formaat van de knotten is hetzelfde als bij naald en draad en het zit net zo stevig. Alleen voor de voorpluk zal ik nog draad nodig hebben want ik heb nog niet kunnen bedenken ho dat kan met deze pinnen.
Ik heb trouwens de XL variant gekocht. Mijn merrie heeft vooral op het stuk wat ik geknot heb veel haar namelijk.. de rest zou ik ook wel afkunnen met de gewone schat ik in.
Nibbit schreef:bamsy schreef:*knip* geen knotje maar trek de vlecht terug door de het ingevlochten stuk
Hoe doe je dat? Klinkt handig!