Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frummels schreef:Dat als je bijvoorbeeld 2 weken van te voren toch besluit niet te komen je de helft van de stalling van de eerste maand betaalt. Hoe dichterbij de startdatum van de verhuizing je afzegt, hoe meer je moet betalen.(vind ik ook wel logisch, de stal wordt immers bezet gehouden voor jou waardoor er voor andere potentiële klanten geen plek is)
luffwinny schreef:Ik vind het behoorlijk kinderachtig om de pensionhouder dit niet te gunnen. Ts was niet van plan er een ander paard in te zetten, dan moet de box maar voor niks leeg blijven omdat die gene er nog voor betaald, dat is een ander niks gunnen. Dat de spullen uit de kast zijn gehaald is niet netjes.
spatter schreef:Nee, pension houder had zo netjes moeten zijn om TS een week terug te betalen omdat er al een ander in kon.
Zoals ik al zei, in overleg kan er heel veel maar een pensionhouder mag niet zomaar dubbel verhuren.
Citaat:Is toch logisch. Tot en met 31 augustus. Dus 1 sept moet je weg zijn. Aangezien je wsl niet om 12 uur s'avonds gaat/ kan verhuizen, moet je zorgen dat je 31 augustus weg gaat.
pol1 schreef:Ik ben het met je eens + dat er echt wel een beetje werk in zit! Hier wordt wel gesuggereerd dat schade aan de box onder bedrijfsrisico valt nou ik vind ( eigen ervaring) als een paard een complete box stript dat een eigenaar daar ook medeverantwoordelijk is! Dit is toch zeker zijn dier wat mijn box sloopt! En dan heb ik t niet over een krasje hè! Wel eens een paard gehad dat een betonnen muur naar eigen inzicht had bewerkt! Kosten ruim 1000! Paarden die x op x afrasteringen slopen, paarden die molens slopen ( reparatie: ruim 500 euro!
En dan hebben mensen t hier over dat t schandalig zou zijn als een pensionhouder een x ( want zo vaak komt t niet voor) aantal wkn dubbel geld pakt! Ik vind het omgekeerde wereld! Je kunt niet alles op t bedrijfsrisico gooien! Vind het eerlijk gezegd zeer kinderachtig!
Utixo schreef:Citaat:Is toch logisch. Tot en met 31 augustus. Dus 1 sept moet je weg zijn. Aangezien je wsl niet om 12 uur s'avonds gaat/ kan verhuizen, moet je zorgen dat je 31 augustus weg gaat.
Weet je dat niemand er zo over denkt? Iedereen gaat ervan uit dat je wel tot de eerste kan blijven staan. Kijk, ik ben echt niet moeilijk, als iemand een paar dagen eerder komt omdat dat in het weekend valt en dat is makkelijker hoor je me echt niet, en als men daarvoor wil betalen zeg ik altijd dat ze naar eens een keertje moeten vegen ofzo. Maar na de laatste keer, dat er 2 weggingen en ik de boxen erg hard nodig had, en geen van beide partijen snapte mijn probleem dat ik zei "maar je huurt de box maar tot de 31e", toen stond ik er weer versteld van. Uiteindelijk was het me niet waard om er ruzie over te maken, omdat alles zichzelf oploste, maar men... wat was ik weer eens teleurgesteld in sommige mensen.
Sclimpre schreef:spatter schreef:Nee, pension houder had zo netjes moeten zijn om TS een week terug te betalen omdat er al een ander in kon.
Zoals ik al zei, in overleg kan er heel veel maar een pensionhouder mag niet zomaar dubbel verhuren.
Stel dat de box na het verlopen van de opzegtermijn nog een week had leeggestaan: vind je dan dat TS zo netjes zou moeten zijn om aan te bieden een week extra te betalen?
XxXchaXxX schreef:Alles is in goed overleg en netjes besproken. Wat betreft de stal maar ook wat betreft de kast.... niks open geknipt of wat dan ook in overleg netjes in een andere kast verplaatst leuk hoe mensen hier over alles hun eigen fantasie maken.
Cowboy55 schreef:XxXchaXxX schreef:Alles is in goed overleg en netjes besproken. Wat betreft de stal maar ook wat betreft de kast.... niks open geknipt of wat dan ook in overleg netjes in een andere kast verplaatst leuk hoe mensen hier over alles hun eigen fantasie maken.
Oh, nee maar dan is het goed. Je mag uiteraard wel ongevraagd een kast van iemand open maken en de eigendommen van iemand anders eruit halen zolang je de kast maar niet beschadigd.![]()
Maar goed dat we het er over hebben: ik moet straks nog ongevraagd wat spullen uit de kasten van de buren gaan verplaatsen.....
pol1 schreef:Ik ben het met je eens + dat er echt wel een beetje werk in zit! Hier wordt wel gesuggereerd dat schade aan de box onder bedrijfsrisico valt nou ik vind ( eigen ervaring) als een paard een complete box stript dat een eigenaar daar ook medeverantwoordelijk is! Dit is toch zeker zijn dier wat mijn box sloopt! En dan heb ik t niet over een krasje hè! Wel eens een paard gehad dat een betonnen muur naar eigen inzicht had bewerkt! Kosten ruim 1000! Paarden die x op x afrasteringen slopen, paarden die molens slopen ( reparatie: ruim 500 euro!
En dan hebben mensen t hier over dat t schandalig zou zijn als een pensionhouder een x ( want zo vaak komt t niet voor) aantal wkn dubbel geld pakt! Ik vind het omgekeerde wereld! Je kunt niet alles op t bedrijfsrisico gooien! Vind het eerlijk gezegd zeer kinderachtig!