Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fleurtjeuh schreef:Wat leuk, je bent topic van de week!
Keell94 schreef:leuk judith! k volgde het al via facebook natuurlijk maar via dit topic zie ik foto's die ik nog niet had gezien erg leuk!
wat een drama bij je oude stal (zal de naam niet noemen) en raar om te zien dat alles weg is, igesz heeft er ook kort gestaan en toen stonden alle stallen nog vol, je kan je dan haast niet voorstellen dat nu alles weg is, zonde.
ik weet natuurlijk inmiddels hoe mooi jullie de stallen hebben geschilderd dus ik ben heel benieuwd naar de rest, ga dit topic zeker volgen
NiN_ME schreef:Wat gaaf Judith, wij hebben ook voor dit huis gekeken maar toen leek het onmogelijk om de agrarische bestemming eraf te krijgen, fijn dat het jullie is gelukt! Een prachtige plek met veel potentie.
Heel veel plezier en geluk daar! Groetjes Odyle
Priscilla_90 schreef:heel erg gaaf TS ik ga volgen.
maar wat ontzettend naar om je paarden zo aan te treffen. Gaan ze daar de stallen afbreken / de hele boel afbreken dat alleen jullie er nog staan ?
liekensancho schreef:echt vervallen is het niet echt hihi, wel 'erger' gezien... als hier binnen 4 dagen het onkruid halve meter kan staanlaat staan als er weken niks gedaan is ergens
.
van rijtjeshuis naar zoiets... dat is aanpoten... ik vraag mij altijd af hoe mensen dat financieel doen, ja klinkt heel stom.. maar wij zijn 40+ met boven modaal inkomen
en ons 'lukt' het niet.... we zijn verplicht lekker duur te huren met alle bijkomende kosten van aanleg/ onderhoud op een oude hoeve.
Ik vind het super om zo'n droomproject te volgen! veel spierspray halen bij Kruidvat helpt hihi, succes met alles!!! ( en wat fijn dat de buurman even zo'n bulldozer uitleent..jeej!!!)
Celine_Famke schreef:daffie1986 schreef:Is dat nou het oude spul van stoeterij het maalwater?
Gefeliciteerd en heel veel succes met klussen
Ze wilt de naam niet noemen hier (logisch) dus ik denk niet dat je daar een reactie op gaat krijgen..