Onder de €40 (totaal) zou ik mee willen doen, ik woon in Emmeloord.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Noortje__ schreef:https://reiterlive.de/Absorbine-Ultra-S ... yer-946-ml
Hier voor €25 per spray ex €10,90 verzenden.
Dit is denk ik de site waar Rambogirl ook besteld.
Rambogirl schreef:Ik wil trouwens ook best voor mensen bestellen.
Ik bestel in Duitsland.
1 fles is €25,-
1 Jerrycan (3,8L) is €79,90
1 Jerrycan (3,8L) + 1 Fles is €100,-
Verzendkosten zijn altijd €10,90 dus als je met meerdere besteld, kan je heel goedkoop uit zijn. Eventuele verzendkosten direct naar je huis zijn natuurlijk ook voor eigen rekening.
Ik ga woensdag bestellen dus iedereen die mee wil bestellen moet maar even een PBtje doen.
tess_84 schreef:Rambogirl schreef:Ik wil trouwens ook best voor mensen bestellen.
Ik bestel in Duitsland.
1 fles is €25,-
1 Jerrycan (3,8L) is €79,90
1 Jerrycan (3,8L) + 1 Fles is €100,-
Verzendkosten zijn altijd €10,90 dus als je met meerdere besteld, kan je heel goedkoop uit zijn. Eventuele verzendkosten direct naar je huis zijn natuurlijk ook voor eigen rekening.
Ik ga woensdag bestellen dus iedereen die mee wil bestellen moet maar even een PBtje doen.
Als het echt zo'n goed product is, bestel ik ook graag mee. Alleen, hoe geraakt het dan ter plaatse? Ik woon namelijk zelf in Duitsland. Denk dat ik eens op Duitse sites ga kijken!
Spritz schreef:Ik zou ook graag mee willen bestellen, wordt hij dan thuis bezorgd of hoe werkt het precies?![]()
Onder de €40 (totaal) zou ik mee willen doen, ik woon in Emmeloord.
Sanniej_ schreef:Hebben jullie wel eens gedacht om dit plan om te zetten naar de Endure flyspray?
Die heb ik vorig jaar gehad en die werkte echt super!!
Die haalde met gemak de werkduur en hoefde je maar om de paar dagen te herhalen.
Ben er zelf nog niet uit hoe ik het dit jaar voordelig in NL kan krijgen want via de Nederlandse webshops betaal je zo een 150/170 euro voor een gallon.
_Reneee schreef:Op 't NK Reining. Was een stand die nog een drietal flessen had. Mogen we ze particulier trouwens ook niet inkopen vanuit Amerika?