Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Keell94 schreef:Ziet er al goed uit.
Heb je ook iets van een Bak waar je straks kan rijden met je grote pony? of doe je dat dan op de Wei?
Lekker stukje hebben zeben je alleen niet bang dat ze struikelen over de bielzen als ze een keer te debiel doen?
da_re schreef:Wij huren one weide dus willen er niet heel veel geld steken. Mochten we ooit gaan dan willen ze het in originele staat terug, en dat betekend zoals het nu Is alleen palen en draad weghalen en de track opnieuw inzaaien.
Als we ooit onze eigen weides hebben gaan we er een echt paddock paradise incl vijver boomgaard enz. van maken![]()
Dat galoperen kan echt snoei hard gaan hè! Vooral de 2 jaarlingen stoken mekaar dan op en dan gaat dat zoo snel achter mekaar aan
rien10 schreef:30 x 15 meter is de klassieke, oude maat voor een rijbaan. Prima te doen met een pony.
Getup schreef:Zou toch echt niet voor n 4-jarige gaan...
Ben super benieuwd naar t eindresultaat en de pony over n tijdje
filly schreef:Wat super leuk die rondleiding zeg. Wat me wel opvalt is dat bij de bomen het draad regen de boom aan zit,als dat zo is loopt het stroom via de boom het grond in, is opzich niet erg maar je verliest wel veel stroom.
Verder ga ik het goed volgen. Ziet er super uit en is zeker iets wat ik ook zou willen als ik mijn paard ooit aan huis zou kunnen hebben.
Leen schreef:filly schreef:Wat super leuk die rondleiding zeg. Wat me wel opvalt is dat bij de bomen het draad regen de boom aan zit,als dat zo is loopt het stroom via de boom het grond in, is opzich niet erg maar je verliest wel veel stroom.
Verder ga ik het goed volgen. Ziet er super uit en is zeker iets wat ik ook zou willen als ik mijn paard ooit aan huis zou kunnen hebben.
Als oplossing zou je er een stukje rubber kunnen tussendoen. Ik heb niet terug gekeken op de fotos hoezeer het er tegen komt. Maar rubber geleid niet dus stopt de stroom voordat het in de boom kan gaan.