Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tegenover de eigenaren en andere stalmensen.

mijntjuh schreef:even over de prijs....ik denk dat de eigenaren van lucky in hun handjes klappen met jou! jij bent helemaal gek op het beestje, je geeft aan dat je het paardje in de zomer wilt kopen, (indien het klikt tussen jullie) deze mensen weten gewoon dat ze veel geld kunnen vragen aan je, je geeft het er toch wel aan uit. het is natuurlijk wel een voordeel dat je haar nu wat beter leert kennen.....maar qua prijs niet erg gunstig.... denk er nog over na.....neem misschien een stapje terug van lucky, kijk nog wat rond en als je toch besluit om dit beestje te kopen, veel succes hoor!!!
) dus hoeveel ze erafhalen zal daar wel vanaf hangen...
dus ik moet het doen voor 1500 euro. Grrr... nu twijfel ik dus ALLEEN over het geld want haar wil ik heel graag hebben!
Ze is ook helemaal bruin-wit (met zwart op haar knie
) en haar manen en staart zijn zwartbruinig-wit.
Zazoo schreef:Ik ben met Fleur meegeweest en de eigenaar zegt dat ze haar een jaar geleden al voor 1300 euro had gekocht, vanwege de mooie bijzondere driekleur, en dat ze daarom ook 1500 euro kost.
Kleintje19 schreef:Dankje voor de tip (Lucky is geen volbloed arabier maar gewoon een vuilnisbakkie maar dan nog, hihi)! Maar ik ga haar ook niet te vroeg inrijden hoor... Begin in oktober denk ik
Danku voor alle adviezen!!
,...
). Ik snap heus wel dat je verliefd bent, maar nooit 'emotioneel' een paard kopen, daar maken ze misbruik van!! Er zijn zoveel leuke paarden te koop!! Vergeet niet dat als je straks 30 bent je nog steeds op een c-pony moet rijden....