Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anss89 schreef:Ik had er drie in de shet maat besteld. Wat een tegenvaller! De gaten zijn zo klein dat ze het hooi er bijna niet uit krijgen en een maat groter durf ik niet ivm de hoefjes die misschien vast kunnen zitten (mini shet). Ik heb er twee terug gestuurd, want één was dus gebruikt. Uiteindelijk 60 euro betaald voor een stuk plastic.. Ik raad (maat shet) echt af. Veel geld voor iets wat niet werkt
tamary schreef:anss89 schreef:Ik had er drie in de shet maat besteld. Wat een tegenvaller! De gaten zijn zo klein dat ze het hooi er bijna niet uit krijgen en een maat groter durf ik niet ivm de hoefjes die misschien vast kunnen zitten (mini shet). Ik heb er twee terug gestuurd, want één was dus gebruikt. Uiteindelijk 60 euro betaald voor een stuk plastic.. Ik raad (maat shet) echt af. Veel geld voor iets wat niet werkt
Ik heb hier 2 D-pony's en een welsh, alle 3 hebben 0,0 problemen met het voordroog uit de 5cm gaten bal krijgen en dan zit dat ding propvol en help ik ze niks met plukjes oid. Weekje volhouden zou ik zeggen, want het kan inderdaad even duren voordat ze dit soort dingen snappen, die van mij hebben al bergen ervaring met allerlei slowfeeders en netten van 4x4,3x3 en zelfs 2.5x2.5cm, dus een nieuwe variant hierop is lang zo'n uitdaging niet. Ik vindt de 7cm eigenlijk juist te groot, misschien leuk voor stro, maar voor hooi minder.