prugelpiet schreef:Ik moet zeggen dat ik me er een beetje aan stoor hoe geweldig je je eigen stal nu vind. Jij hebt er voor gekozen speciaal gras te zaaien, een camerasysteem op te hangen en zovaak natuurhooi (is dat speciaal hooi? duurder ofzo?) te voeren. Verplicht andere mensen niet om dat ook te willen.
Je vraagt wat andere mensen er voor willen geven, maar wil hier vervolgens niet naar luisteren. Ik ga niet zoveel geld neerleggen als ik geen longeerbak en geen binnenbak krijg. Voor een camerasysteem en gedraineerde weide ga ik niet extra betalen. Maar je wilt niet horen dat mensen er geen 300 euro voor neer willen leggen.
Heb je er echt zin in meerdere keren per dag een enkeling uit de kudde te vissen en op stal te doen?Om vervolgens een paar uur later weer naar buiten te mikken? Ik denk dat je daar na een poos ook flink zat van bent, en dat is wel iets om rekening mee te houden. Beloofd is beloofd, dus je kan er niet later op terugkomen. Je kan dan ook nooit dagjes weg, want wie gaat er meerdere keren per dag naar jou stal toe om die paarden weer uit t land te sleuren?
Sjeeses, die eerste zin van jou...natuurlijk vind ze haar eigen stal geweldig, ze maakt niet voor niks beslissingen over hoe ze het wil hebben. TS is overduidelijk heel enthousiast! Super toch als een stalhouder zo enthousiast is?