Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LindyH schreef:Wat ik me afvraag he... Ik weet niet hoe dat werkt met het loonwerk... Maar gebeurt het ook dat er te laat gemaaid wordt omdat de loonwerker gewoon vol zit? Dus dat je al heel vroeg de loonwerker moet reserveren, met het risico dat je verkeerd getimed hebt?
LindyH schreef:Wat ik me afvraag he... Ik weet niet hoe dat werkt met het loonwerk... Maar gebeurt het ook dat er te laat gemaaid wordt omdat de loonwerker gewoon vol zit? Dus dat je al heel vroeg de loonwerker moet reserveren, met het risico dat je verkeerd getimed hebt?
xMathilde schreef:Ik zie inderdaad her en der nu wel mensen maaien, maar ze voorspellen nog regen, ik durf het niet aan denk ik.. Daarbij is dat stuk weide van mij sowieso altijd al vrij nat (laag gelegen en ligt naast een water) Dus ook de ondergrond moet goed droog zijn voor we er uberhaupt op kunnen.
Hier wel een paar dus die het aandurven nu te maaien? Ik woon trouwens in het zuidwesten van Nederland, zal ook nog wel een klein verschil maken.
pmarena schreef:Heel veel succes voor degenen die nu een poging gaan wagen, spannend hoor
Apart hè hoe de 1 zit te genieten van een record-oogst en de ander kan wel janken