Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
genja schreef:Ts eigenlijk kan ik je alleen maar adviseren om eens gewoon op andere stallen te gaan kijken en daar wat rond te lopen en met wat klanten te praten die daar staan trek daar eens een zaterdag of zondag vooruit en maak een route door de omgeving. Eerlijk gezegd denk ik namelijk dat je gewoon echt niet beter weet en dat dit normaal is in jou ogen. Valt je misschien ook niet te verwijten als je nooit iets anders hebt gezien (wat ik denk).
Echt ponylief kan het zoveel beter hebben waar door hij denk ik ook veel beter te hanteren wordt en dat wil echt niet zeggen dat jij inlevert op comfort een beetje misschien maar welzijn paard die er 24 uur per dag woont gaat neem ik aan voor. En weet niet of je daar heel veel vriendinnen op stal hebt? die vindt je ergens anders ook weer hoor.
Kinke schreef:Behalve dat die arme dieren dus meer opgesloten staan dan gevangenen, krijgen ze ook maar 1x per dag ruwvoer op de dagen dat die manege gesloten is??
Gillbo schreef:Kinke schreef:Behalve dat die arme dieren dus meer opgesloten staan dan gevangenen, krijgen ze ook maar 1x per dag ruwvoer op de dagen dat die manege gesloten is??
Dat is toch geen ramp? Als dat de dubbele portie is en ze daardoor zo goed als de gehele dag en nacht van kunnen eten.
Zolang op stal is inderdaad belachelijk en nog belachelijker dat er pensionklanten zijn die daar voor betalen
Azmay schreef:Gillbo schreef:
Dat is toch geen ramp? Als dat de dubbele portie is en ze daardoor zo goed als de gehele dag en nacht van kunnen eten.
Zolang op stal is inderdaad belachelijk en nog belachelijker dat er pensionklanten zijn die daar voor betalen
Enig idee hoe groot zo'n portie zonder net zou moeten zijn dan? Dan ligt de halve stal vol als ze zich zo vervelen de hele dag..