Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperAssie schreef:Is de staart dan niet gewoon veel te zwaar/dik? Als ze zich erin schijten kan ik me voorstellen dat 't gewoon te zwaar is om op te tillen.
Misschien dan een deel aan de onderkant wegknippen/scheren? Mijn oude verzorgpony was een fellpony met een staart waar je U tegen zei, maar die kon ook niet normaal poepen omdat dat ding te zwaar was. Toen hebben we aan de binnenkant van de staartwortel een deel weggehaald en toen ging het prima. Zag je niks van maar paard was er blij mee.
Urielle schreef:Helaas werkt dat niet met de mest erin hangend. Dat is echt eerst zoveel mogelijk mestballen met de hand eruit halen, wassen en al wassend uitpluizen voor de andere mest. Langdurig en smerig werk.
Bestaan er waterdichte staartzakken en lijdt de staart daar erg onder? Waterdicht is vast ook niet goed ademend?
ariatje schreef:Serieus? Reckit blauw?
We hebben het hier over HAREN! Niet over doorgekookt wit beddengoed van voor WO II .
Er zijn schampo's zilverreflex voor. Helaas werkt 99 % gemaakt voor paarden lang niet zo goed als die voor mensen. Wel 5 x de prijs.
Dus maar beter geen huisgemaakte explosieve gifmengsels.....lol
josie schreef:ariatje schreef:Serieus? Reckit blauw?
We hebben het hier over HAREN! Niet over doorgekookt wit beddengoed van voor WO II .
Er zijn schampo's zilverreflex voor. Helaas werkt 99 % gemaakt voor paarden lang niet zo goed als die voor mensen. Wel 5 x de prijs.
Dit soort reacties geven mij het gevoel helemaal niets meer te plaatsen op Bokt.
Ja we hebben het over haren, die zijn dood, anders zou een ieder vreselijke pijnen hebben als je naar de kapper zou gaan om te knippen.
Die haren kunnen prima tegen middelen, zoals bleken, verven e.d.. De kapper doet niet anders.
Die kunnen ook tegen schoonmaakmiddelen, mits juist gebruikt.
We hebben het niet over het feit dat de haren er uren in zitten, maar net zo lang totdat je ziet dat de kleur goed is, daar houden die haren niets aan over.
Ik heb het ook niet over doorgekookt beddengoed van voor WO II, reckitt blauw heeft tot voor kort gewooon bestaan, kennelijk nu niet meer.
En het is al helemaal niet een huis gemaakt explosief gifmengsel.
Wel graag bij de feiten blijven en het niet zo uit zijn verband halen. Heeft in mijn ogen niemand wat aan.
josie schreef:ariatje schreef:Serieus? Reckit blauw?
Dit soort reacties geven mij het gevoel helemaal niets meer te plaatsen op Bokt.
Ja we hebben het over haren, die zijn dood, anders zou een ieder vreselijke pijnen hebben als je naar de kapper zou gaan om te knippen.
Die haren kunnen prima tegen middelen, zoals bleken, verven e.d.. De kapper doet niet anders.
Die kunnen ook tegen schoonmaakmiddelen, mits juist gebruikt.
We hebben het niet over het feit dat de haren er uren in zitten, maar net zo lang totdat je ziet dat de kleur goed is, daar houden die haren niets aan over.
Ik heb het ook niet over doorgekookt beddengoed van voor WO II, reckitt blauw heeft tot voor kort gewooon bestaan, kennelijk nu niet meer.
En het is al helemaal niet een huis gemaakt explosief gifmengsel.
Wel graag bij de feiten blijven en het niet zo uit zijn verband halen. Heeft in mijn ogen niemand wat aan.