Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joeluna schreef:tita schreef:Ooooo
Alle goede paarden van bokt komen meer dan 8-24 uur pd buiten en dat is waars 95% van bokt.
Volgens mij durven de meeste mensen waarvan hun paarden niet of bijv. maar 2 uurtjes per dag buiten komen niet eens te reageren.![]()
sanne1992 schreef:Zomers 24/7 buiten in een grote groep paarden van 8, op een groot land
Winters gaat er een deel van deze groep op stal.
Mijn paard blijft de hele winter ook 24/7 buiten. Er wordt dan een andere groep gemaakt.
Dit jaar is de groep van 5 paarden, waaronder 2 2 jarigen.
In de wei wordt in de winter bijgevoerd. Dit doormiddel van 3 grote aardappelkisten gevuld met hooi
ElineS schreef:tita schreef:Ooooo
Alle goede paarden van bokt komen meer dan 8-24 uur pd buiten en dat is waars 95% van bokt.
Volgens mij durven de meeste mensen waarvan hun paarden niet of bijv. maar 2 uurtjes per dag buiten komen niet eens te reageren.![]()
ElineS schreef:sanne1992 schreef:Zomers 24/7 buiten in een grote groep paarden van 8, op een groot land
Winters gaat er een deel van deze groep op stal.
Mijn paard blijft de hele winter ook 24/7 buiten. Er wordt dan een andere groep gemaakt.
Dit jaar is de groep van 5 paarden, waaronder 2 2 jarigen.
In de wei wordt in de winter bijgevoerd. Dit doormiddel van 3 grote aardappelkisten gevuld met hooi
Bedoel je met op stal gaan voor de andere groep 24u op stal of snachts op stal? En klinkt goed, met een grote groep buiten. Hebben ze ook een schuilstal of natuurlijkr beschutting?
Extra vraagje aan de mensen als dat mag. Hoe groot zijn jullie paddocks en hoe mogen die minimaal zijn volgens jullie? De 1 heeft een paddock met zo groot als de bal, de ander heeft zoiets als een uitloopje aan de stal van 6x3.
Iedereen zegt dus paard op paddock in de winter, maar voor iedereen is de grootte zo verschillend. En wat is een normale prima afmeting?
inochiyo schreef:Dorine92 schreef:In de zomer dag en nacht, nu eigenlijk te kortpaar uurtjes zandpaddock. Maarja van 8 tot 8 in de paddock gaat niet dan vervelen ze zich dood en gaan ze klieren. Logisch, zou ik ook doen
Als ze zich in de paddock zouden vervelen dan doen ze dat op stal vast en zeker ook?