Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eline_S_S schreef:Weer even een update.
Pony mocht niet in het landje met inloopstal. Daar moesten zijn lammetjes in het voorjaar in. Ik heb wel fikse ruzie gehad met meneer. omdat mijn pony wat ziekjes is (verkouden, diarree, hoesten) heb ik haar gewoon op stal gezet, zonder toestemming.
Mijn ouders hebben nog steeds niet gepraat met deze mensen, maar stiekem vragen ze wel eens; vraag eens aan V hoeveel haar stalling kost, en heeft de stal van S ook een goede bak? Dus het gaat vooruit.
Eline_S_S schreef:Dat is wel weer waar.. Maar met name in deze tijden is rijden gewoon niet te doen(in een buitenbak), en met regen ed. Vind een binnenbak ideaal, dus wie weet is deze er nog ergens in de buurt. Zo niet jammer dan.
Evelijn schreef:In Lieveren is zover ik weet ook geen binnenbak... (en nauwelijks te bereiken zonder auto)
maar er is in de buurt van Haren, Glimmen etc. toch wel meer te vinden..
En binnenbak... prettig ..maar dit weer duurt helemaal niet zo lang, met goede buitenbak red je het makkelijk 11 maanden in het jaar.
Evelijn schreef:Dat is Altena en geen Lieveren....totaal ander dorpje.
Onnen zal ook wel afvallen... en Eelde en Peizermade ... en Zuidlaren ...
En Noordlaren dan? Tinkerplein biedt volgens mij iig veel weidegang .. geen binnenbak maar de meeste stallen met binnenbak bieden weinig weidegang.
Eline_S_S schreef:Het gaat er meer om dat wij nu midden in een verbouwing zitten, ik ontzettend veel toetsen heb, mijn ouders heel veel werken ed. Voor verhuizen hebben we een auto met trekhaak nodig, een trailer, een bestuurder. En dan nog alles er omheen. Ook als ik op een nieuwe stalling sta is dat allemaal leuk voor mij, dus ga er op het begin vaker heen, meer trainen omdat ik een bak heb etc. De medicatie voor haar heeft ook een hoop geld gekost. De verbouwing is rond maart/april klaar, en dan moet er nog wat geld gespaard worden. Na mijn examen mag ik beginnen met mijn scooter rijbewijs. Als ik een scooter heb zou ik eventueel een stalling verder weg kunnen nemen.
Nicole21 schreef:Even off-topic: maar mag ik vragen waar jij dan in de binnenbak rijdt voor €5? Twee huizen verderop, bij de manege?
Onnen is voor jou verder geen optie? Op een andere boerderij bijvoorbeeld?