Tuurlijk wordt er om de beweging gevallen, dat is in zo'n geval toch logisch? Jammer dat er echter geen mogelijkheden zijn dat hij wat langer naar buiten mag. Maar eigenlijk was mijn eerste ingeving; heb je het al met voer geprobeerd? En dan bedoel ik onbeperkt? Een slowfeeder kan daar bij helpen. Mijn merrie trapt ook tegen de deur, gaat stampen, als ze geen voer meer heeft in stal. Maar dat doet zij gelukkig enkel als er mensen de stal in komen, en niet de hele nacht door (iig nog geen klachten over gehad

).
Ik zou dat ook echt proberen; meer voeren. Ik geef mijn merrie om die reden onbeperkt hooi. En dan ook cht onbeperkt. Als het sochtends op is, was het niet genoeg. Op die manier hoeft ze niet meer te bedelen om voer, te wachten op voer en zich te vervelen in stal (die paar weken dat ze er snachts in staat

Maar ook buiten gaat ze stampen en doen, maar dat hoor je niet).
Even een vraagje aan de mensen die een dekmatras in stal hebben hangen, wordt dat niet enorm nattig, vochtig en smerig? Of heb je daar geen last van? Mijn merrie kan tegen de wanden slaan vanwege wat voedernijd en merrie gedrag, en zoek iets om de wanden te beschermen (en daarmee mijn paard). Zou zo'n dekmatras daar ook voor helpen, maar vraag mij wel af of dat een beetje te doen is qua viezigheid. Hoe heeft iedereen die bevestigd aan de wand?