Yontheke schreef:Nee, je zal lekker een eigen stekkie kopen waarop je eindelijk alles naar wens kan inrichten voor je paarden en moet je heel je inzicht en weidebeleid veranderen omdat de buren last hebben van het stukje wei dat aan hun huis grenst. Dat is toch helemaal van de zotte.
En dan heb ik het inderdaad wel over een stuk dat echt geschikt is voor paarden en geen postzegel van 3000m² in een woonwijk.
Nee, je zal maar lekker willen eten in je eigen huis, terwijl door je eigen raam van je eigen kozijn strontvliegen naar binnen vliegen, etend van de poep van de knollen van de buurvrouw. Dan maar niet meer dat raam open, omdat de buurvrouw die hobby graag wilt hebben? Als er overlast is, moet er iets aan gedaan worden.
Dat ik een hond heb, betekent niet dat ik hem ook in je tuin laat poepen. Of mag ik dan zeggen 'tja, had er maar een muur omheen gezet, ik heb een hond en je mag hier honden houden, jammer joh.'
Als je ervoor kiest om paarden thuis te stallen, moet je er rekening mee houden dat niet alles naar je eigen wens kan zijn en dat je nog steeds met buurtbewoners te maken hebt als je niet helemaaaal op het platteland woont.