Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dobbelicious schreef:Ziet er goed uit ts! Maar persoonlijk zou ik een grotere opslag willen. 2 bij 3 is echt maar heel klein hoor!!
stormy8 schreef:ik heb snel even door het topic gekeken, dit is volgens mij geen paradijsje![]()
of toch niet voor paarden :-p
moet dit niet in leven zonder paarden?
LOLLYYwood schreef:stormy8: er is ook een paardengedeelte in het topic, alleen komt het nu tijdelijk niet aan bod omdat de bedrijven nu prioriteit zijn. Mijn paarden staan goed en veilig waar ze nu staan, ze hebben alles wat ze nodig hebben en tot op vandaag zijn we ook nog steeds bezig met verhuizen, waardoor we de weide telkens passeren en dan even stoppen om te voeren.
Alles is in overleg met de beheerders van beide subfora's en ze vonden het ook beter als dit in dit gedeelde stond.
Ik betwijfel ook sterk of je dit topic uberhaupt gelezen hebt, aangezien het hier vol staat met plannen over de indeling van de weide.
Verder is een "paradijsje" voor iedereen verschillend. De 1 vind het een paradijs als ie onder een brug mag slapen en de ander vind het pas een paradijsje als ie 10 hectare landgoed heeft met alles er op en er aan.
stormy8 schreef:OK ik heb nu het hele topic doorgelezen![]()
maar je zegt hier en daar dat je het nog niet zeker bent en dat er nog een akkoord moet komen voor de weide ofzo![]()
dus je bent eigenlijk zelf niet zeker of je er een paardenparadijsje van kan maken?
dan heb ik toch gelijk (ik hoop dat iedereen de sarcasme in mijn laatste zin hoort/leest)