Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ingvdh schreef:Eerlijk?
Onze stal heeft geen website, geen facebook en toch staan we altijd vol met wachtlijst ondanks veel stallen in de omgeving met gelijke faciliteiten en prijzen. Adverteren gebeurd ook nooit.
Binnenkort komt er een binnenbak en er komen regelmatig mensen kijken en vragen of er straks nog boxen vrij zijn.
Weten de mensen wel dat er een pensionstal is?
Als eigenaar zou ik eerder onderzoek doen naar de succesvolle stallen in de omgeving en uitvinden waarom die wel vol staan en zij niet.
Nu reageren er ook mensen die aan de andere kant van het land staan met andere mogelijkheden en beperkingen waar ze tegenaan lopen, maar daar hebben de eigenaren niet zoveel aan.
Als je een rondje doet en vraagt naar prijzen, beleid, regels en omgangsvormen kom je een heel eind.
Jurrian1993 schreef:Ik denk dat de stal niet vindbaar genoeg is, ze hebben een advertentie op marktplaats en een facebook account. De website is ver verouderd en ziet eruit als een 'middelbare ' school basis website. Als ze de website zouden update, zou dat schelen?
biscaya schreef:Wat mij opvalt is dat er flinke eisen worden gesteld maar dat de meeste 200 euro al heel veel geld vinden om te betalen??
biscaya schreef:Wat mij opvalt is dat er flinke eisen worden gesteld maar dat de meeste 200 euro al heel veel geld vinden om te betalen??
Yvank_ schreef:biscaya schreef:Wat mij opvalt is dat er flinke eisen worden gesteld maar dat de meeste 200 euro al heel veel geld vinden om te betalen??
Tja kwestie van omgeving... ik woon in het Noorden en dan is dit een hele normale prijs voor volledig volpension met weidegang en minstens één binnenbak..
Heb er zelf 2 + een Z buitenbak en betaal €190,-
Yvank_ schreef:Lang leve drenthe
Hier hebben de meeste staleigenaren genoeg eigen land + materiaal om zelf hooi/stro te kunnen persen. Scheelt natuurlijk al.. En de grond is hier goedkoper..
Sees schreef:Waarom in de winter in een paddock? Ik neem aan dat als de grondsoort het toe laat iedereen (?) liever in de wei zou staan?
Collie2008 schreef:Sees schreef:Waarom in de winter in een paddock? Ik neem aan dat als de grondsoort het toe laat iedereen (?) liever in de wei zou staan?
Ik denk dat er best veel regio's zijn waar de grond echt slecht wordt. Col staat 's winters wel in de winterweide, maar als het echt nat is zakt hij serieus zo'n 20cm diep weg. Dat is soms echt niet te doen. Vooral als het dan gaat opvriezen heb je een probleem.
Ik zou zo graag ergens in Nederland wonen waar de grond veel beter is
Bommeltje_ schreef:Ik heb zeer weinig eisen
De belangrijkste is wel 24/7 op een redelijk droge ondergrond buiten kunnen staan met schuilmogelijkheden het hele jaar rond. En voldoende ruwvoer van goede kwaliteit.
Een bak die aardig begaanbaar is, vind ik fijn en een tuinslang meer heb ik niet nodig