wat noemen jullie pennymeisjes??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

verkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 19:36

boeflover schreef:
voor de pennymeisjes onder ons, ik heb een penny-meisjes topic geopend op hk Haha! [HK] het penny-meisjes topic Tong uitsteken

Huilen ik mag niet in hk Huilen ik ga nu aanvragen

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 19:43

Bij mij is de lidmaatschap nog op aanvraag, hoe lang duurd dat ongeveer?

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:05

en ohwja, wat ik vandaag beleefd heb..

Ik reed in het bos en ik hoorde een paard hinniken. Het was echt hartverscheurend.. En mijn volbloed, waar ik op dat moment op reed, probeerde mij duidelijk te maken dat dat paard in nood was. En aangezien wij elkaar perfect aanvoelen wist ik wat hij bedoelde, en gingen wij er in volle galop op af!! En daar stond dat paard dan, helemaal gewond en in paniek en liet niemand bij zich komen!! Hij had de hoop al opgegeven en stierf langzaam. Maar toen ik eraan kwam wist ik het: wij waren voor elkaar geschapen. Ik liep erna toe en hij kreeg weer hoop. Hij was in een mum van tijd vrij, en bleef de hele tijd bij mij. Ik heb hem vervolgens maar mee genomen naar mijn hengstenstal, waar hij nu heel gelukkig is met alle andere volbloeden. Onder tussen rijdt ik ver boven GP, en starten wij universeel: op Mars wel te vertstaan. Ik ben dé vertegenwoordiger van de Aarde. Het wordt een moeilijke strijd, en mijn enige concurent is de aanvoerder van Saturnus. Maar ik denk dat ik die uiteraard wel aan kan, ik ben tenslotte ook aanvoerder van de aarde. Of niet soms?

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:10

hahaha YvonneAa haha ik vind het echt lagge dat verhaal Haha!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:15

Ja, lach jij maar!! Ik zal je laten zien dat ik de beste ben!! Extreme duivel

Hierbij geef ik je dan ook een ticket voor de space shuttle naar mars, voor de alles beslissende wedstrijd Knipoog Schijnheilig

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:53

Mijn super-geweldige-allerliefste-leukste-schattigste-prachtige-mooiste-paard-van-de-wereld, volbloed Arabier hengst heb ik ook gered van een gemene paardenmeneer die hem altijd sloeg. Hij stond in een hele donkere stal, tot z'n buik in de stront... Met hem ben ik nu al GP dressuur en hij springt hindernissen van 10 (!) meter en hij kan nog hoger... Hij kan een voorwaartse en achterwaartse salto, een schroef, spagaat, split, steigeren op commando, spaanse pas en nog veeeeeeel meer.. Hij is het snelste paard ter wereld en alleen ik kan hem rijden en verzorgen. Schijnheilig

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:37

ah ja? wel mijn HENGST hé, die kan echt alles, ik heb hem wel niet gered Scheve mond ik heb hem gewoon gekocht van een gemeen oud vrouwtje, die te groot geworden was voor hem en niemand wou hem kopen omdat hij altijd steigerde, maar toen ik kwam kijken was dat niet hoor! hij reed echt zalig we hebben dan ook maar metteen 20m gesprongen (dat is veel hoger dan die van jou Amethyst) en nu rijd ik gp met hem en ga ik volgend jaar naar de olympische spelen! leuk hé

Haha!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:46

20 meter, pffff.... das niks, die van mij kan heb ik net ontdekt, ook vliegen, dus die kan nog veeeeeellllll hoger! Lekker puh Tong uitsteken !

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:11

Eeeuhm.. dat is niet bijzonder hoor: vliegen. Dat kan mijn paard allang. En naast het concour op Mars (heb ik hierboven al verteld) doen wij ook nog eens mee met diepzee duiken. Daar zijn we vrij goed in. Een metertje of 200 moet makkelijk lukken..

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:13

En ohja, over een dunne evenwichtsbalk lopen op 5 meter hoogte doen we ook met een groot gemak.

Dus nee, je moet niet denken dat je nu wat voorsteld hoor met een vliegend paard Schijnheilig

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:58

Ach, die van mij kan ook bergbeklimmen... Hij was het eerste paard die de Mount Everest heeft beklommen.... En diepzeeduiken moet ook een makkie voor hem zijn... Schijnheilig

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:12

ja hoor, moet je nu altijd weer beter zijn? Opschepper!!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:12

Haha! Knipoog

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:36

Jah... ik kan der nou eenmaal niks aandoen dattik het beste paard ter wereld heb... Schijnheilig

verkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:49

nou MIJN merrie kon eerst geen veulens meer krijgen, toen heb ik haar genezen en een wilde hengst van Saturnus gehaald en die heeft haar gedekt, nou kan mijn SUPERveulen al bijna GP aan de hand en hij kan al vliegen en 10m springen, hij is net 3 maanden en hij laat niemand in de buurt komen behalve MIJ