Nieuwe site voor Kürmuziek!!! (met foto's)

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Nieuwe site voor Küren op muziek, welke foto is hiervoor het meest geschikt?

Poll eindigt op

Foto 1
22 (51%)
Foto 2
8 (18%)
Anders, nl. eigen foto
7 (16%)
Anders nl,...
6 (13%)

Totaal aantal stemmen: 43


Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 14:25

Ik schop nog even mee, door een -jou inmiddels bekende- foto van mij te plaatsen. Helaas zit ik wat ongelukkig, maar ala. Peerd is mooi Knipoog

Afbeelding

Wanneer mogen uitslagen verwachten? (ik ongeduldig? Welneee)

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 16:02

Persoonlijk vind ik dit een hele mooie foto, maar dat wist je al Yokie Lachen. De verkiezing loopt inprincipe tot 17-01-2004, maar mogelijk sluiten we het iets eerder, afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 16:31

wow deze laatste foto vind ik tot nu toe echt wel de mooiste!

lieke2
Berichten: 2140
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 16:39

Alleen moet je bij deze laatste foto wel denken aan copyright, zo te zien....

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:15

Afbeelding
Alstu, hij is alleen een beetje wazig door het inzoomen Boos!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 18:20

Beste Pintonatal, je foto is binnen, bedankt!

Groet,
Olaf

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 00:51

Beste Yokie,
Stuur je deze foto ook nog naar het e-mail adres info@oot-productions.nl of laat je hem alleen op de site staan. Het is wel een erg mooie foto.

Groetjes,
Olaf

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 22:41

Laatste subtiele schop Haha!. Indien er na morgen geen foto's meer binnenkomen, wordt de wedstrijd vroegtijdig gesloten en wordt een nieuw topic gestart!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:21

Yokie, ik vind die andere foto in je profiel ook erg mooi, die galopfoto! Stuur je die ook in?

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 08:58

Koortje schreef:
Yokie, ik vind die andere foto in je profiel ook erg mooi, die galopfoto! Stuur je die ook in?


Bedankt joh, maar ik houd het eigenlijk liever toch op deze ene. Die andere galopfoto is op zich wel mooi, maar ik had Fonzi daar nog niet lekker helemaal ontspannen erbij; dat resulteerde in die halve-tong-naar-buiten-actie.. Scheve mond

Lachen

lieke2
Berichten: 2140
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 09:49

wellicht een te kritische reactie op de foto van Yokie: hij is wel erg gekanteld om het paard bergopwaarts te laten lopen. Had voor het oog iets minder gemogen. Overigens verder een hele mooie plaat!

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:02

lieke2 schreef:
wellicht een te kritische reactie op de foto van Yokie: hij is wel erg gekanteld om het paard bergopwaarts te laten lopen. Had voor het oog iets minder gemogen. Overigens verder een hele mooie plaat!


Te kritisch? Welnee, je hebt gewoon gelijk. De fotograaf heeft dit expres zo gedaan, had voor mij ook niet gehoeven. Maar kan met een beetje fotobewerking weer gewoon rechtgezet worden Knipoog

mikmak

Berichten: 83
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: merkelbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:42

Hier nog even een plaatje van mij en mijn pony Eksel, al inrijdend voor de proef in Ermelo................helaas werd ie een uur later er kreupel uitgehaald bij de Dressuurbeloften Huilen ......(terwijl ik daarvoor gewoon mijn proef heb gereden en daar niks is gezegd!! Verward )

Afbeelding

Ik hoop dat het lukt!!
groetjes Kim (ik vind dat er al zeer mooie foto's op staan!! OK dan! )

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 19:11

Beste Mikmak,
De foto is binnen, bedankt daarvoor. Ik denk dat we de wedstrijd wel kunnen sluiten gezien het aantal inzendingen. Tot vanavond 00:00 uur kan iedereen nog inzenden. Iedereen bedankt voor de foto's en we komen binnen een paar dagen met de selectie waar jullie uit mogen gaan kiezen welke de winnaar is.

Anouk en Olaf

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 19:59

Ik heb ook nog even 2 foto's gemaild, aangezien ik ze hier niet kan opzetten, maar wel kan mailen Tong uitsteken . Ik vind de rest ook echt supermooi!!!!!

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:38

Ik heb inmiddels een stuk op tienduizend paardenfoto's de meeste staan on-line. Ik zal het je niet aandoen deze allemaal in te sturen. Kom maar eens kijken op http://www.paardenfoto.nl

Stuur maar een PB als er wat bij zit dat je wil gebruiken.

Maar waarom een gewoon wedstijdpaard met een ruiter in wedstrijd tenue, wat dacht je van wat artistiekers?

Afbeelding

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 01:54

Hoi,

Ik weet helemaal niet of ik een geschikte foto heb of dat het een foto is die je zoekt. Toch doe ik een poging omdat ik toevallig een setje om heb en het er redelijk utiziet.

Afbeelding

Afbeelding

ik zal ze ook nog even mailen..

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 23:17

Hoi Ymke,

ook jouw foot's hebben we in goede orde ontvangen! Je doet dus nog mee voor de wedstrijd.

Ik denk dat we de wedstrijd kunnen gaan sluiten. In samenwerking met een professionele fotograaf, Masha Hofman, worden de 8 beste foto's gekozen voor de uiteindelijke verkiezing! Uiteraard wordt hiervoor nog een nieuw topic geopend waar sowieso alle deelnemers bericht over zullen ontvangen en waar alle andere bokkers kunnen stemmen op hun favoriete foto. De link van dit nieuwe topic komt ook in dit topic te staan.

Jullie horen snel weer van ons!!!

Groetjes Olaf en Anouk

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 23:59

klein tipje, misschien is het idd leuk om foto's van verschillende rijstijlen te laten zien, zodat je een groter publiek aantrekt en dat wilde je toch??

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 11:25

Elsjuhh schreef:
klein tipje, misschien is het idd leuk om foto's van verschillende rijstijlen te laten zien, zodat je een groter publiek aantrekt en dat wilde je toch??


Ja absoluut OK dan!, maar de meeste foto's zijn toch dressuurfoto's, ongeacht het ras. Anya en Cornelie (zeg ik dat zo goed?) hebben westernfoto's geplaatst, die doen uiteraard ook mee maar eerlijk is eerlijk, op dit moment zal (gezien ook mijn eigen rijervaring) de dressuurkant meer uitgediept gaan worden voordat we ons ook kunnen gaan richten op western en andere disciplines. Dat is ook wel zo eerlijk, ergens aan gaan beginnen waar je nog niet voldoende vanaf weet is niet eerlijk voor de klant en zeker niet professioneel.

Maar bedankt voor de tip, we zullen zeker een zo gevarieerd mogelijke selectie laten zien!!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 12:22

Hebben jullie al een idee wie winnen?? Tong uitsteken Tong uitsteken

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:32

Wanneer komt de pol voor het stemmen?

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:57

Wat sh*t dat ik dit topic vandaag pas zag!!!! Ik heb namelijk ook nog wel een hele mooie foto (vind ik zelf iig)....

Afbeelding

Mijn kruising Shire/hackney Ballouk, in een L-proefje...
Hij is allen een beetje wazig door het inscannen. Als het eventueel nodig is scan ik hem bij de buren, want die hebben een hele goede scanner!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 11:19

Hoi Ladyjane, helaas is de wedstrijd al gesloten en kunnen er dus geen foto's meer toegevoegd worden.

De foto's liggen ter beoordeling bij de fotograaf, zodra we dara bericht terug van hebben ontvangen openen we een nieuw topic waarin gestemd mag worden!!! Uiteraard ontvangen alle deelnemers daarvan persoonlijk een pbtje met de link van het topic. De link zal ook in dit topic geplaatst worden!

Nog even wachten dus (wij ook hoor Knipoog)!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 21:56