ruitje schreef:Dat komt omdat hoe groter de pensionstal, hoe meer zaken je tegenkomt waarvan je denkt: oooh, daar moeten we blijkbaar een regel voor maken![]()
Wij hebben na 25 jaar een regel moeten maken omdat iemand haar eigen paard taartbodems voerde en dit ook bij de andere paarden in de stal ging doen.
Echt, je begint zonder regels maar als je maar genoeg zaken meemaakt krijg je steeds leukere regels
Ik kan niet zoveel met dat hele ' stalhouders zijn rijk gedoe' , wij zijn dat niet omdat we wel netjes verzekeringen, belastingen e.d. betalen... ohja en omdat er veel concurrentie is van stallen die het zwart doen, waar iedereen gaat staan omdat het (logisch) goedkoper is. Snap ook niet zo goed wat dat met regels te maken heeft? Als je er geld aan verdiend mag je geen regels hebben oid?
Beste ruitje, ook ik bedoelde niet dat alle stalhouders rijk zouden zijn. Vind zelf dat je van paarden houden niet rijk wordt. Ik werd alleen weer nogal verontwaardigd doordat ik terugdacht aan dat pensionadres, en daar reageerde ik naar.. Kwam er niet eens meer door uit mijn woorden
Het was echt geen leuke ervaring, en ja, deze persoon is er wel degelijk "beter" van geworden.. Maar genoeg daarover.Het enige punt wat ik eigenlijk wilde maken is dat sommige verhuurders van een plekje voor je paard, schijnen te vergeten dat ze hun eigen paard(en) en hobby prima kunnen bekostigen, dankzij de huurder(s), met als resultaat dat de huurder (die er toch ook hard voor werkt om het te kunnen betalen) er nauwelijks tot geen plezier meer door heeft.
En daar bedoel ik echt geen mensen mee die, bijvoorbeeld zoals jij, na 25 jaar een regel invoeren met betrekking tot het voeren van taartbodems...!