Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cowgirl schreef:Een 500 grams deken gaat een wintervacht niet tegen houden. paarden maken vacht aan op licht...dus dan zou je eerder de verlichting langer aan kunnen laten en eerder aanzetten.
Ik denk eerder dat een paard wat zo warm is ingepakt het niet echt fijn heeft.
Word het dan nog een beertje zou ik hem gewoon nog een keer (gedeeltelijk) scheren en als dat zo lastig is is het misschien de investering waard in een scheerapparaat.
Paard naar buiten en het geld wat je bespaard met onzin jollieballetjes (sorry zo zie ik het) kun je een scheeraparaat kopen. 2e hands bv
Of plaats een advertentie op Bokt wie je paard wil scheren.
__Horsegirl schreef:Mooi dat ze niet meer knaagt! Maar las hier een reactie over schrikdraad waar ik tòch nog even wat op moet zeggen![]()
Je gaat toch niet in een stal waar een paard zich veilig hoort te voelen schrikdraad ophangen? Dat vind ik inderdaad ook dierenmishandeling.
_suus19_ schreef:Fijn dat het helpt en dat je zoveel probeert voor je paardik zou ook misschien kiezen voor snachts naar buiten, maar je paarden hebben al geluk dat ze iig overdag buiten komen!
Maar over die wedstrijden en de vacht.. 500 gr is wel heel veel. Rillen is bij paarden anders dan bij mensen en als ze rillen betekent dat niet dat ze het super koud hebben.
En een jury kan best benoemen dat ze een wintervacht op wedstrijd niet mooi vinden. Maar kunnen ze er punten voor aftrekken? Misschien hooguit eentje bij de verzorging ofzo lijkt me toch.. En als jij het van die ene punt moet hebben. Mag ik toch niet hopen? Zeker als je pas L rijdt zou ik niet vanalles laten voor de wedstrijden..
sabine1979 schreef:Ik heb ook een jollybal in de stal hangen, waar muesli uitkomt.
Het gat onderin iets groter gemaakt.
En met een trechter doe ik er 2 handjes meusli in.
Vanmorgen toevallig een filmpje gemaat.
Het gaat er best hard aan toe![]()
[ Video ]