Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sizzle schreef:Dat ben ik inderdaad ook aan het overwegen Joyce maar dan moet ik wel eerste goede referenties over die persoon vinden.
Nikass, niet iedereen heeft de zelfde visie, ik hoef het niet met de hele wereld eens te zijn gelukkig
Polly schreef:mensen die ervaring hebben met dergelijke paarden beleren doen dat doorgaans ook niet voor niks of voor de hobby. Ik zou hier wel een prof op willen met verstand van zaken, maar ja dat kost een hoop geld en dat zou ik er in jouw geval niet in willen investeren eigenlijk.
Mijn mening is dat als je een dergelijk paard wil opleiden dat je dat dan voor eigen gebruik moet doen, een atactisch paard brengt toch een zeker risico met zich mee. Maar das mijn mening. Ik kan me iig helemaal in de gedachtegang van TS vinden.
Sizzle schreef:Dat ben ik inderdaad ook aan het overwegen Joyce maar dan moet ik wel eerste goede referenties over die persoon vinden.
Nikass, niet iedereen heeft de zelfde visie, ik hoef het niet met de hele wereld eens te zijn gelukkig
Sizzle schreef:Nikass schreef:En het aanbod van EJuniorJoost op pg 2?
sorry, heb meerdere daarvan via p gekregen, iets met bomen en bos![]()
Ik wil wel iemand die meerderjarig is en ervaring heeft met inrijden van jonge paarden (meer dan 1).
Het blijft een jong dier, als een minderjarige eraf stort en iets ernstigs oploopt wil ik niet verantwoordelijk zijn.
Orchidee14 schreef:Misschien moet je daar dan van te voren rekening mee houden als je een veulen fokt, dat er ook paarden worden geboren die niet helemaal gezond zijn.
Misschien moet jij dan eerst eens leren lezen. Paard is gezond geboren maar in de opfok is het mis gegaan. Straks ga je haar ook nog verwijten dat ze er rekening mee had moeten houden dat ze mogelijk haar baan kon verliezen in de toekomst. Weet niet waar jij last van hebt maar dit soort opmerkingen is TS niet mee geholpen. Jouw mening is nu wel duidelijk.
Icrack schreef:Ik zou hem idd ook eerst laten keuren, en daarna een gesprek aangaan qua advies van de DA en hoeveel heil/mogelijkheden hij er zelf in zou zien. Ik denk dat je op die manier meer duidelijkheid krijgt (ook voor jezelf) dan de welles nietus reactie's van hier
Van een DA kun je een onafhankelijk opinie verwachten zonder de oooh's, aaaa's en agossie's discusie. Voor hem staat het welzijn van het dier centraal en dat is waar het om gaat toch?