verzorgster met grote mond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Re: verzorgster met grote mond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 21:23

Je bent veel te zacht, kom op zeg!

Direct wegsturen en je doet alle spullen wat van hun is in een vuilniszak (zodat het droog blijft bij een regenbui) en zet het direct neer langs de weg van het erf af en laat hun weten dat ze het direct moet op komen halen.

Klaar, weg ermee.

Je hoeft helemaal niet je te gaan verantwoorden over het hoe en waarom, het zijn jouw dieren.
En het zijn jouw kinderen niet, dat je gelijk alles doen op hun verzoeken en of spullen kopen waar ze om vragen.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-14 00:08

Ik geef even een korte reactie ik ben geen penny en als er hier al zo gereageerd wordt echt bokt weer met het pis uur dat kan ik ook wel even zeggen valt wel op dat mede bokkers van het forum gepest worden mag zeker niks over gezegd worden.
Ik heb nu een andere en die is er lief voor en zocht al heel lang een verzorgpony ben blij voor dat meisje en ze is echt heel lief tegen de pony's en er heel blij mee.
Jammer genoeg kan niet iedereen een verzorg pony vinden maar ja dat is niet anders ik heb zelf 11 dieren en wie het niet gelooft kom lekker kijken zal ik zeggen.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-14 00:10

Delphi schreef:
Hmm ik heb die topics even vlug bekeken en jeetje zo ga je niet met je dieren om nee. Toestaan om een onbekende dronken man op je paard te laten stappen? Een jong meisje op je Arabier laten en vervolgens dubbel liggen omdat ze er hard af vloog...
En ze maakt ook wel enorm veel mee. Moslims die knielen voor haar paard en de grond kussen, verzorgsters die een jurk bij een shetlander aantrekken, pony gestolen door een verzorger en zijn ouders, zelf vervolgens daar het hek doorknippen en de pony terughalen, verzorgster die een hele zak biks leegkiept in de wei waarna het paard kantje boord gelegen heeft, verzorgster die zich stiekem ingeschreven heeft voor een wedstrijd met het paard van TS.

Ik vraag me echt af wat hier nu van waar is. Of er is veel meer aan de hand óf TS heeft een zeer levendige fantasie en wilt graag aandacht.

Ook noemde ze in een reactie 'haar man'. Ik vraag me werkelijk af hoe oud ze is, want n.a.v. die topics die hier geplaatst zijn zou ik zo uitgaan van een penny meisje van 10 met enorm veel fantasie :+

Zo en jij hebt geen fantasie zeker ik zou zeggen als je me niet gelooft kom zelf maar kijken kun je zien dat ik een Arabier heb vroeg om advies niet zon achterlijke reactie vraag me af of jij wel volwassen bent zo te lezen gedraag je je er niet naar jij bent zeker zelf nog zon jonge penny.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 00:23

Delphi schreef:
Hmm ik heb die topics even vlug bekeken en jeetje zo ga je niet met je dieren om nee. Toestaan om een onbekende dronken man op je paard te laten stappen? Een jong meisje op je Arabier laten en vervolgens dubbel liggen omdat ze er hard af vloog...
En ze maakt ook wel enorm veel mee. Moslims die knielen voor haar paard en de grond kussen, verzorgsters die een jurk bij een shetlander aantrekken, pony gestolen door een verzorger en zijn ouders, zelf vervolgens daar het hek doorknippen en de pony terughalen, verzorgster die een hele zak biks leegkiept in de wei waarna het paard kantje boord gelegen heeft, verzorgster die zich stiekem ingeschreven heeft voor een wedstrijd met het paard van TS.

Ik vraag me echt af wat hier nu van waar is. Of er is veel meer aan de hand óf TS heeft een zeer levendige fantasie en wilt graag aandacht.

Ook noemde ze in een reactie 'haar man'. Ik vraag me werkelijk af hoe oud ze is, want n.a.v. die topics die hier geplaatst zijn zou ik zo uitgaan van een penny meisje van 10 met enorm veel fantasie :+

Wou net zeggen, Arabische paarden zijn echt niet heilig of zo hoor, zijn gewoon lastdieren.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 00:24

Fijn dat je nu een leuke verzorgster hebt ts! En hier niks van aantrekken, bokt heeft altijd wel iets te zeiken :+

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 00:29

Loveskary schreef:
Delphi schreef:

Zo en jij hebt geen fantasie zeker ik zou zeggen als je me niet gelooft kom zelf maar kijken kun je zien dat ik een Arabier heb vroeg om advies niet zon achterlijke reactie vraag me af of jij wel volwassen bent zo te lezen gedraag je je er niet naar jij bent zeker zelf nog zon jonge penny.

:? Ik een levendige fantasie en een jonge penny :'). Het enige wat ik gedaan heb zijn incidenten en gebeurtenissen opgesomd waarvan jij in eerdere topics hebt verteld dat jij ze hebt meegemaakt of jou zijn overkomen. Dit zijn jouw eigen woorden.
Dus hoe je erbij komt dat ik een penny ben en fantasie heb is mij een raadsel. Misschien ontbreekt het me er juist aan, want ik kan me bijna niet voorstellen dat dit allemaal waar is.
Dat ik twijfel aan je leeftijd heeft misschien deels ook te maken met je taalgebruik in andere topics. Dat je een Arabier hebt geloof ik best, daar heb ik ook nooit twijfels over geuit.

Tja je mag mijn reactie achterlijk noemen, maar ik kan het niet snappen dat je een onbekende dronken man op je paard laat stappen en er af laat vallen ... dat je een jong meisje op je paard laat rijden en vervolgens moet lachen omdat ze er af valt.
Ik vraag me dan af wie hier volwassen is ;)

Verder laat ik het hier bij. Ik wilde graag even mijn, in jouw ogen achterlijke, reactie toelichten. En dat heb ik bij deze gedaan.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 00:34

Loveskary schreef:
Delphi schreef:

En hier keek ik overheen :+
Dat is nou ook weer niet echt nodig :')

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 01:26

Toch kan je er toch aan twijfelen. Aangezien er bepaalde kinderboeken in je Top 5 staan die de meeste vrouwen van 30 niet lezen.
de lijst uit het andere topic:
Morgen ben ik beter
De Jody reeks
Ik roep je in mijn dromen.
Laat me maar.
Een zomer in Zevenhuizen
Baantjer en de cock.
De black stallion.

zonday

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 01:32

Ze moet blij wezen dat ze het paardje mag verzorgen !! Weg ermee :0 er zijn genoeg verzorgers die Wel respect hebben :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 02:48

Hier even een slotje voor overleg.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 15:37

Het probleem van TS is inmiddels opgelost en de sfeer is hier verder dusdanig persoonlijk geworden, dat we niet veel goeds zien komen van heropenen. Zelden wordt een topic er beter van als er oude topics en posts van een TS bijgehaald worden, dit is niet alleen off-topic, maar maakt het haast onmogelijk om daarna weer ontopic verder te gaan. Het slotje voor overleg wordt daarom een permanent slotje.