Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSlvna schreef:Bij ´stortregen zoals gisteren´ staat hier gewoon alles op de wei, zonder schuilstal. Zijn geen mietjes. 5 minuutjes regen en dan weer opdrogen in de zon.![]()
Ik volg overigens al de hele tijd.
Siebjuh schreef:Lieve allemaal,
Zullen we dit topic gebruiken als volg topic waarin mensen de realisatie van de stal kunnen volgen?Mochten jullie geïnteresseerd zijn in het hoe en wat mbt waterafvoer? Jullie hadden gerust mogen komen kijken afgelopen zaterdag & maandag.
prugelpiet schreef:Ts heeft aangegeven dat het mogelijk is er te komen met de auto en trailer
Siebjuh schreef:@Nikass, natuurlijk mogen er vragen gesteld worden. Maar een discussie over het menselijk gevoel van wel of geen schuilstal is niet van toepassing in dit topicEnne, als je het idee hebt dat we je vraag negeren, stuur een pbtje!
Magrathea schreef:Ben benieuwd7ha voor 20 paarden, nou knappe kop ben je dan als je dat weet te verpesten.
NiFallor schreef:Siebjuh schreef:@Nikass, natuurlijk mogen er vragen gesteld worden. Maar een discussie over het menselijk gevoel van wel of geen schuilstal is niet van toepassing in dit topicEnne, als je het idee hebt dat we je vraag negeren, stuur een pbtje!
Ik heb inderdaad het idee dat je mijn vraag negeert, of eroverheen leest. Aangezien anderen ongeveer dezelfde vraag gesteld hebben is het een stuk gepaster als je die in het topic beantwoordt, dus vandaar dat ik het niet per pb doe.
Het gaat om deze vraag:
Hoe lag het land erbij vlak na de stortbuien?
.