flitzz schreef:vuurneon schreef:Ik moet het toch maar eens proberen, maar ik zet het paard wel even op stal voordat een voorbijganger de politie belt wegens onzedelijke praktijken
Na aanleiding van dit topic ook maar eens bij mijn ruin gekeken. Meneer stond in de wei, en ik heel slimhem even over de schoft kriebelen hij schacht fijn uit dus ik grijp zijn pielemans. Haal de vellen eraf en probeer verder te kijken totdat ik nogal wat "geluid" hoorde.. Fietsers en wandelaars die helemaal in een deuk lagen om wat ik aan het doen was...
![]()
Held
hem even over de schoft kriebelen hij schacht fijn uit dus ik grijp zijn pielemans. Haal de vellen eraf en probeer verder te kijken totdat ik nogal wat "geluid" hoorde.. Fietsers en wandelaars die helemaal in een deuk lagen om wat ik aan het doen was...

Eentje van wel 5 cm lang en 1 cm doorsnee. En een heleboel vellen aan zijn piel, maar die kon ik na weken in 1 beweging met een doek er zo vanaf vegen.
en de ander om na te spoelen. Doekjes heb ik weggegooid en mijn handen twee keer gewassen met garagezeep voordat ze weer neutraal roken. He maar echt, stelde niks voor