Hier een fjord waar de manen vanaf ongeveer de helft van de hals naar linksvoor en rechtsvoor vallen, dus naar beide zijkanten van het hoofd. Alles op 10/15 cm geknipt en na 2 weken staat alles de zelfde kant op. Dus het hoeft niet direct kaal.
Heeft iemand een duidelijke foto van een fries met een boog? Of met het "korte begin"?
Mariska_R
Geplaatst: 01-04-14 16:01
Ik ken een Belg die dat heeft, scheren lijkt me de makkelijkste optie
Jellybeans
Geplaatst: 01-04-14 19:55
snowlove schreef:
hihi die plukjes kan je ook beter wegknippen na alle manen die eraf zijn gegaan kan dat ook nog wel :p ben heel erg benieuwd hoe het eruit gaat zien als de boog groeit!!
Had je het hier tegen mij of tegen de gene die voor mij er foto's op had gezet?;)
snowlove
Geplaatst: 17-04-14 19:42
yellowtje8 schreef:
snowlove schreef:
hihi die plukjes kan je ook beter wegknippen na alle manen die eraf zijn gegaan kan dat ook nog wel :p ben heel erg benieuwd hoe het eruit gaat zien als de boog groeit!!
Had je het hier tegen mij of tegen de gene die voor mij er foto's op had gezet?;)
Og wat zonde batlow!!!! Ik zag net op je profiel dat t echt n prinsessen pony is met die lange manen... arm oudje word zlmaar zn prinsessen look dr af geknipt Sommige paarden worden er wel veel knapper op!