Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sylva schreef:Tja, enerzijds denk ik, hmmm, lekker binnen, anderzijds is het belachelijk dat ik ze (ze hebben echt geen voorkeur voor hun box) ze al om 7 uur binnen moet doen ipv 11 uur zoals anders. Ik durf daar niet meer te zijn nu hoor in het donkerKost me verdikke extra vlas voor die extra uren binnen ook!
En anderzijds ook, als iemand echt echt echt kwaad wil, zoals bij puttertje, wie zegt dat ze dan niet bij de stallen komen? Nog makkelijkker om ze uit te halen, kunnen ze immers niet wegrennen
xEmily schreef:Een afgekeurde politiehond lijkt me gevaarlijker voor je eigen dan voor een inbreker ...
Je zal zelf maar gebeten worden .. :'x
xEmily schreef:@TS Je zei ledlampjes ... maar merken de inbrekers dan niet dat ze bespied worden door lampjes die er eerder niet waren?
karev schreef:Mischien voor anderen dan ts een tipje. Bij de aldi zijn dummy cameras te koop deze week. Voor een schrik effect.
Lijkt me echt de grootste nachtmerrie dat je paard ineens uit de wei verdwenen is...überhaupt vreemden op je terrein..bah
ThreeFingers schreef:Je kunt niet zomaar een politie hond in je wei laten lopen....
Dan moet er een heel flink hek omheen zitten.
Deze honden zijn niet altijd sociaal en ook niet altijd naar debaas toe.
ThreeFingers schreef:Je kunt niet zomaar een politie hond in je wei laten lopen....
Dan moet er een heel flink hek omheen zitten.
Deze honden zijn niet altijd sociaal en ook niet altijd naar debaas toe.