Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:Ik geef ze nooit uit handen, zowel niet om te rijden (er kan er maar 1 bereden worden en dan nog met beleid) als w.b. verzorging.
Soms voert er wel iemand als ik er niet op tijd kan zijn vanwege werk (ik voer altijd precies op tijd), maar dan kom ik, ongeacht hoe laat ik ben, nog even checken of alles goed is afgesloten en of ze tevreden zijn.
Ik ga nooit met vakantie, dat mag duidelijk zijn, dat kan financieel gezien ook niet, want ik heb m'n paarden op eigen terrein en dat kost geld (onderhoud)!
Ik ben een enorme controlefreak, daarom heb ik m'n paarden ook op eigen terrein en niet (meer) in pension.
Mijn terrein en mijn paarden zijn altijd mijn vakantiebestemming(en dan lekker thuis slapen, wat wil je nog meer)
Jibbel schreef:Morrie schreef:Ik geef ze nooit uit handen, zowel niet om te rijden (er kan er maar 1 bereden worden en dan nog met beleid) als w.b. verzorging.
Soms voert er wel iemand als ik er niet op tijd kan zijn vanwege werk (ik voer altijd precies op tijd), maar dan kom ik, ongeacht hoe laat ik ben, nog even checken of alles goed is afgesloten en of ze tevreden zijn.
Ik ga nooit met vakantie, dat mag duidelijk zijn, dat kan financieel gezien ook niet, want ik heb m'n paarden op eigen terrein en dat kost geld (onderhoud)!
Ik ben een enorme controlefreak, daarom heb ik m'n paarden ook op eigen terrein en niet (meer) in pension.
Mijn terrein en mijn paarden zijn altijd mijn vakantiebestemming(en dan lekker thuis slapen, wat wil je nog meer)
Eh..beschrijf je mij nu?
Haha, wel fijn, een mede-lotgenoot!
michelle___ schreef:Ik vind het heel moeilijk.. Durf het eigenlijk ook niet.
Die van mij heeft een peesblessure gehad, dus ben al heel voorzichtig met wie ik erop zet.
Moch ik door ziekte oid niet kunnen, laat ik hem rijden door mijn instructrice, of een vriendin die ook bij haar lest. Dan weet ik zeker dat het goed zit.