Nieuw ruitersportartikel;Wat zou jij graag willen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:55

Eleonoor"]
[quote="Lielle schreef:
Eleonoor, wij scheren de onderbenen niet, helpt ook prima Knipoog

Goede tip, echter, als ik iets wil doen tegen het schuren van zijn zadeldekje moet ik dus ruim om het zadelmodel niet scheren en als ik wat wil doen tegen schuren van dekens kan ik hem uiteindelijk beter helemaal niet scheren Knipoog Of te wel, Pablo mazzel, die wordt dan de hele winter tot zijn zomervacht niet meer gereden!!! *LOL*
[/quote]
het was ook idd alleen als tip voor de peesbeschermers met de rest kan ik je helaas niet helpen, onze Pablo heeft er geen last van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 13:06

sonjabelgium schreef:
Een koetsje die volledig demonteerbaar is (zodat een mens met enkel een trailertje ook z'n koetsje zou kunnen meenemen Haha!)

Bestaan al, de Engelse firma Bellcrown maakt ze.
Weet zo even geen website, misschien even zoeken via google.

Een deken voor onder een tuigpaard (niet zo'n lapje voor op de kont hé, maar een heel deken).

Bestaat ook, volgens mij zijn ze via de Mensport te bestellen, zoniet weten zij wel waar je ze kunt kopen.
www.mensport.nl

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 13:28

sonjabelgium schreef:
En een shetlandmaat australian stocksaddle Haha! Ook een must, zit zo lekker, en dat hebben kleine ruitertjes juist nodig Knipoog

Volgens mij zijn die er ook al Sonja, ik wil wel voor je navragen? Ik doe veel zaken met Australie nl. Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 13:32

sonjabelgium schreef:
Een deken voor onder een tuigpaard (niet zo'n lapje voor op de kont hé, maar een heel deken).

http://www.gp-paardendekens.nl

ik vraag me alleen af hoe je een deken onder een tuigpaard wilt leggen Haha!

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:23

T@nj@"]
[quote="sonjabelgium schreef:
En een shetlandmaat australian stocksaddle Haha! Ook een must, zit zo lekker, en dat hebben kleine ruitertjes juist nodig Knipoog

Volgens mij zijn die er ook al Sonja, ik wil wel voor je navragen? Ik doe veel zaken met Australie nl. Haha!
[/quote]

JA JA JA ... vraag je het 's na voor me? Ik zou erg graag zo'n zadel hebben voor m'n dochter. Het zou voor een 116cm grote shet zijn (ik weet het, hij is over z'n toegelaten limiet gegroeid Haha!), en voor een kind moeten passen dat nu 7 jaar is, maar niet meteen te klein zijn Knipoog. Voorkeur voor sober zadel mét knop

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 12:58

Ik zal eens zoeken voor je!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:49

vossebier schreef:
Geen nieuwe producten, gewoon veel goedkopere producten. Haha!

jah die is goed!!!!