Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Welzijn schreef:De site die ik eerder noemde heeft juist het gemak voor de ruiter en welzijn van het paard.
Koper schreef:Ehh... wat is er welzijnsverhogend aan kuil????
Oeh, ik zie net toevallig dit topic van iemand hier uit de regio (en dus die van TS) Let even op de op één na laatste zin
[VSW] gezocht stalling rond Woudenberg
Welzijn schreef:En idd Koper, welzijnverhogende aan kuil begrijp ik ook niet, het is immers oorsprokelijk niet voor paarden gemaakt en vele hebben er last van. kenniscentrum zegt zijn gebaat bij kuil doordat ze een luchtwegen probleem hebben, betekend nog niet dat het gezond voor ze is, wel helpt het met de luchtwegen. Ik denk goede kwaliteit nat hooi, veel beter is...
ruitje schreef:Geen binnenbak hebben is ook niet goed/fout, het zijn beiden keuze's van de stalhouder, maar daarom kan het voor iemand anders nog wel een struikelblok zijn?
Verder ben ik geen PP fan, om meerdere redenen, maar daar is dit topic niet voor bedoeld. Blijkbaar staat een stal dan soms toch vol omdat die eigenaren dat dan wel genoeg welzijn vinden voor hun paard, waarbij je dus weer bij het punt ben dat welzijn geen standaard is.