Judith_VB schreef:Ik had "de eigenaar heeft altijd gelijk" tussen haakjes moeten zetten.
Natuurlijk is dat niet altijd zo maar als je geen eigenaar bent heb je er niet zoveel over te zeggen.
Als het beter kan zal een eigenaar altijd open staan voor de (gefundeerde) mening van een ander. Ik heb ook op pensionstallen gestaan dat ik dacht: moet dat nou zo, kan het niet anders. En wat blijkt, na wat overleg met de pensionhouder kom je er vaak wel uit.
@ Lianne86, je hebt helemaal gelijk. Maar jij hebt daarin het vermogen om voor jezelf te zeggen wat je wilt en baseert daar je keuze op. Joelle kan dat blijkbaar niet.
Ze gooit al haar ongenoegen op het internet, je geeft haar je mening en vindt dan dat ze terecht gewezen wordt als het niet in haar straatje past.
Tja, ze moet blijkbaar nog veel leren, over hoe je met mensen omgaat, met paarden omgaat en met mensen met paarden of paardenmensen.
En dat doe je niet op deze manier. Als je lef hebt laat je dit de eigenaar van je verzorgpony lezen en kijk je hoe zij hierop reageert, maar daar zul je ook wel geen boodschap aan hebben.
ik had net al een post geschreven over hoe ik erover dacht, maar wat als de eigenaar haar pony wel echt in een veel te vieze stal staan?
ik vind niet dat ze ál haar ongenoegen op het internet komt. Ze komt gewoon met een verhaal over hoe zij het ervaart en het komt naar mijn idee duidelijk naar voren dat ze zich af vraagt hoe ze dit moet oplossen en wat ze ermee moet doen.
Overleggen met de eigenaar is daarom inderdaad een goede tip. Ook al is 'verwaarlozing van de stal' een groot woord, zo denigrerend overkomen en zeggen dat ze nog van alles moet leren,
getuigt naar mijn idee evengoed van het feit dat jij nog dingen moet leren over hoe je met mensen om moet gaan.