annebe schreef:Zal eens vragen of ze deze ook voor wat zwaardere pony;s hebben, een exmoor is een stukje groter dan een shet.
Dat zijn erg mooie pinnen die goed mee draaien en stevig in de grond staan.
Maar dan komt het volgende probleem, halsters en clips van longeer lijnen zijn tegenwoordig redelijk waardeloos van kwaliteit.
We zullen onze klimkarabiners moeten gebruiken als verbinding tussen paard en pin.
Misschien is zo'n nylon koeien halsband een optie?
Mijn tinker stond ook gewoon aan zo een pin met een nylon koeienband dus een exmoor moet zeker te houden zijn dan

Pony ooit in het wilde in Rusland gevangen. Ik had hem al een half jaar en aardig mak gemaakt. Hij kon met poetsen en zadelen ok prima vast staan. Toen ging hij naar een kennis met stal en weide, zodat hij meer naar buiten kon. Haar vader zette onze vorige ponies wel eens aan een touw als het gras op de wei opraakte, konden ze lekker eten. Ondanks dat we duidelijk gezegd hadden dit met Freggle niet te doen, deed hij het toch. Voorbijgangers hebben de politie gebeld en die zijn hem los komen snijden, hij had het anders niet overleefd. (was trouwens de laatste dag dat hij daar gestaan heeft) Maar sindsdien ben ik dus ook zeker geen voorstander van vast zetten. Als het voor ts toch de enige optie is, zou ik zeker met zo een tuinslang aan de gang gaan en een halsband omdoen. Maar mijn keuze zou het zeker niet zijn.