Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GamblersCup schreef:En iedereen die door zit te zagen over "24/7 buiten" moet inderdaad de topic titel nog eens lezen. Hier is niemand die beweert dat 24/7 moet.
superwoman schreef:Tigra,de dingen die jij noemt als onnodig en extra,zoals longercirkels en stapmolens,overdekt en gewoon buiten,zijn echt wel berekend op het aantal paarden. Die zijn duz niet onnodig en kun je niet even wegwerken daarbij zijn dat niet de oppervlakten die je nodig hebt voor grote paddocks. paddocks formaat stal zitten de meeste niet op te wachten.
Weggaan van de pensionklanten is lastig,aangezien er wel iets beters moet zijn,zonder dat het duurder is.
Ook de investeringen van paddocks moet je niet onderschatten en zal terugverdient moeten worden,terwijl geen van de klanten nog meer stalgeld wil of kan betalen,zéker in deze tijd!
Dus ik vind je idd wel makkelijk denken.
xSlvna schreef:Ideaal zou in mijn ogen zijn : Padockparadise omringd met meerdere weilanden voor de droge periodes, en een box (als een schuur, goed dicht en genoeg plek uit de wind, regen... ).
Dan wel met de luxe van een rijhal, rijbak, longeercircel, stapmolen... *droomt verder*.
Is dat uberhaubt ergens in Nederland, zo een ideale stal voor ruiter én paard?
Gypsy schreef:@Marjoow: Klinkt goed, hoe zit dat dan? Kunnen ze ook in de nacht buiten?
Zo'n stal als dingetje hier boven noemt zou ik ook wel willen. Gewoon iemand die helemaal blank begint en simpelweg in andere dingen dan normaal investeerd.
xSlvna schreef:Ideaal zou in mijn ogen zijn : Padockparadise omringd met meerdere weilanden voor de droge periodes, en een box (als een schuur, goed dicht en genoeg plek uit de wind, regen... ).
Dan wel met de luxe van een rijhal, rijbak, longeercircel, stapmolen... *droomt verder*.
Is dat uberhaubt ergens in Nederland, zo een ideale stal voor ruiter én paard?