desi92 schreef:Winged schreef:TS, eens zien... Jullie erf en weiland staat dus vol hekjes/draadjes/andere onzin omdat die shet niet binnen het draad wil blijven? Jouw eigen dieren hebben verwondingen door het prikdraad? Investeren is geen optie? Dan zou ik dat beest toch echt in een rottempo aan de ketting leggen. Eigenaresse er niet mee eens? Zoekt ze maar een andere stal (ook al is het een vriendin).
+1
+1 , de jonge paarden op de zorgboerderij staan op het land met een stroom apparaat op zonneenergie een investering maar die klap (je raakt hem aan en 10 minuten later tintelt het nog)
Dwing de eigenarese een stroomapparaat of te verhuizen naar ergens anders. Straks zie ik een topic van jou op IM omdat JOU paarden in het prikkeldraad vastzat omdat HAAR paard anders eruit breekt.... 

Ook zijn maatjes konden hem niet veel schelen en al het verzwaarde gaasdraad met stroomdraad erbij was kinderspel haha. Mocht 'm op een bepaald moment dagelijks van het landje van de buur gaan plukken. Was ik zelf erg snel klaar mee, dan maar op stal.
Die pony heeft keer op keer geleerd dat door het draad wandelen geen pijn doet. Wat wil je dan?