MarjanB schreef:Ik vind een opzegtermijn ook niet fijn. Ik ben een tijdje geleden ergens weggegaan en met hun dacht ik dat ik goede afspraken had gemaakt toen ik daar kwam staan (geen opzegtermijn als ik paard ging verkopen). Nadat ik had gezegd dat ik weg zou gaan omdat het paard in training ging voor de verkoop werd ik met de nek aangekeken. Dit was op de 3e van de maand ik was bereid om gewoon een deel van de kosten te betalen maar vind dat hun ook wel wat mochten doen omdat we afspraken hadden gemaakt dat ik geen opzegtermijn had. Ze wouden er niks mee doen omdat ik volgens hun sneller wegging dan hun verwacht hadden.. Ik ben wel meteen gegaan omdat er gelijk veel op stal over het gebeuren werd gepraat en iedereen zijn mening had. Heb dus een maand dubbele lasten gehad.
Ik vind dat als mensen zich niet normaal kunnen gedragen nadat je de stalling hebt opgezegd ook geen opzegtermijn moeten hanteren. Dat is niet goed voor de sfeer en als bedrijf krijg je ook nog eens negatieve reclame. Daarnaast wou ik met een nieuw paard daar weer gaan staan maar dat doe ik nu ook niet meer omdat er zo vreemd over werd gedaan.
Voor diegene met vragen